Vraagje!!! Ik wil ook bitloos gaan rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

Vraagje!!! Ik wil ook bitloos gaan rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 15:59

Een hele tijd geleden heb ik weleens een bitloos hoofdstel gehad.

Deze:
Afbeelding

Geen idee wat voor hoofdstel dit is, wat voor systeem zeg maar. Ik heb hier verder geen verstand van. Hij liep er super op. Het nadeel was alleen dat hij in een drukke periode (de winter, lekker koud, etc etc) niet te houden was. Hij heeft zelfs een keer de benen genomen, en is de snelweg over gerend. :o Daarna heb ik direct het hoofdstel weer de deur uit gedaan. Als iemand weet wat dit voor hoofdstel is en hoe het werkt, zou ik dan wat info mogen?

En nu heb ik dus ontiegelijk veel spijt }:0 }:0 }:0 :o }:0 }:0 }:0
Maar ja weg is weg.....ik kan ditzelfde hoofdstel nergens terugvinden.

Nu heb ik mijn oog op dit hoofdstel laten vallen op een bitloos side-pull hoofdstel. Maar ook hiervan uiteraard geen verstand.... :o
Kan iemand me meer vertellen over de werking hiervan. Of dit misschien enigszins hetzelfde werkt. Het liefst heb ik er eentje waarbij ik net wat meer te vertellen heb dan een ander bitloos hoofdstel.

jameyskatje

Re: Vraagje!!! Ik wil ook bitloos gaan rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:59

helaas kan ik de foto niet zien

tjitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:01

Ik kan de foto ook niet zien...

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 10:34

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 11:22

dit hoofdstel is volgens mij kingekruist hoofdstel, zijn er meerdere van te koop!
oa. op de site van emiel voest te vinden

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 11:35