Maar ik twijfel constant of ik het wel goed doe, geen enorme fout maak ergens, niet op een verkeerde manier bezig ben. Weet soms ook niet precies hoe ik iets aan moet pakken als het niet goed wil lukken, of als haar reactie heel anders is dan ik verwachtte. Ik haal zeker wel een boel van de Savvy Club, maar kan ook daar niet álles vinden.
Met sommige dingen zijn we volgens Parelli level 2 of zelfs 3, maar iets simpels als de 'send' bijvoorbeeld, lijkt me maar niet goed te lukken.
Voorbeeldje: vanmiddag ging ik eens oefenen met achterwaarts bij druk op de neus. (nooit eerder gedaan, deed altijd druk bij haar borst) Ging bijzonder lastig, snapte meteen waarom achterwaarts onder het zadel ook zo'n probleem was
Maar goed, na een tijdje ging het wel beter. Alleen leek ze daarna wel helemaal geen zin meer te hebben, het enthousiasme was eruit, ze liep weg..(mijn release-timing is goed, heb het ook niet te lang gedaan, daar ligt het niet aan) Dan ga ik dus meteen twijfelen, of ik niet alles verpest wat we hebben opgebouwd. Ik heb al geprobeerd om les te vinden maar dat lijkt er niet te zijn in mijn omgeving, en een trailer heb ik niet, dus kan niet zelf ergens heengaan.
Ik zou DVD's kunnen bestellen, maar 1. ze zijn Duur, 2. ik weet niet goed welke nou goed zijn en welke niet, 3. er zijn ook nog andere NH-mensen en ik weet helemaal niet of ik per sé Parelli wil volgen, 4. ik weet niet goed welke nuttig zouden zijn, omdat we met sommige onderdelen dus al veel verder zijn.
(wat betreft punt 3 - de Savvy Club is erg toegankelijk en betaalbaar, vandaar mijn lidmaatschap. Maar ik wil me niet helemaal vastleggen op Parelli voordat ik ook andere methodes eens heb bekeken.)
En -eerlijk is eerlijk- ik zou denk ik ook meer hebben aan iemand die ons echt aan het werk ziet, en de verbeterpunten kan benoemen. Iemand suggesties? Hoe kan ik voorkomen dat ik straks ergens vastloop?
Je bent toegestaan om fouten te maken, zolang je maar niet toegeeft aan meerdere malen dezelfde fout. Uit je eerste post proef ik echter dat dat bij jou verre van waar is