Hoe strak singel ik aan? Ik ga ervanuit dat het niet zo strak hoeft als bij een zadel? Maar klopt dat ook? Het schoof wel een beetje toen ik een pootje kreeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik had hem ook echt niet strak kon makkelijk een hand tussen, eerder te los dan te vast
. Maar hij bleef goed liggen en hij schuift amper. Het zit echt zo vreselijk lekker. Onderweg had ik geruild met een vriendin, zij vond de pad ook super! Echt een aanrader
ik wil niet anders meer, en na een paar dagen zit je echt als een huis op je paardje, het verandert zeker je zit!echt superrrrr
chocobroodje schreef:Ja zie je dat vermoede ik al. Ik had hem ook echt niet strak kon makkelijk een hand tussen, eerder te los dan te vast
. Maar hij bleef goed liggen en hij schuift amper. Het zit echt zo vreselijk lekker. Onderweg had ik geruild met een vriendin, zij vond de pad ook super! Echt een aanrader

brennie75 schreef:ik wil niet anders meer, en na een paar dagen zit je echt als een huis op je paardje, het verandert zeker je zit!echt superrrrr
welke hebben jullie?
ik heb hem van FRA.