Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Máár een halster is natuurlijk wél totaal anders dan een bitloze optoming en allicht minder geschikt doordat het daar niet voor gemaakt is, maar opzich prima te gebruiken. Míts je de teugels aan de ring ónder de kin vast maakt dus níet die 't dichstbij de mond daar moet je ze júist niet vastmaken! Je moet ze dus aan die ring vastmaken (allebei) waar je je halstertouw ook aan vastmaakt.
Wel leuk dat je t uitgeporbeerd hebt! Hannah_Menno schreef:Citaat:Máár een halster is natuurlijk wél totaal anders dan een bitloze optoming en allicht minder geschikt doordat het daar niet voor gemaakt is, maar opzich prima te gebruiken. Míts je de teugels aan de ring ónder de kin vast maakt dus níet die 't dichstbij de mond daar moet je ze júist niet vastmaken! Je moet ze dus aan die ring vastmaken (allebei) waar je je halstertouw ook aan vastmaakt.
Ik maak ze wel altijd aan die ringetjes vlak bij de mond vast en dat gaat prima!![]()
Edit; stomme Smiley!
maar als je het onder vast klikt is de drukverdeling beter én duidelijker dus wat jij zegt gaat niet op. Kijk maar eens op die link die ik hier neergezet hebt. Dan kun je 't zien én lezen Sassol schreef:Ik rij zelf ook met een gewoon stalhalster, wel met bontjes voor het eventuele schuiven wat soms toch gebeurt, maar als ik ze onderaan doe snapt ze er niks van hoor!
Heb ook even op die site gekeken, maar die voorbeelden zijn alleen met naar achteren trekken.
Als ik wil dat mijn paard naar rechts gaat, gaat mijn hand ook iets naar rechts (en je hele lichaam etc.).
Hier dus nog iemand die de teugels ook aan de zijkant doet^^ (Wat dus wel goed gaat met de stijl van rijden)