Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) en ook goed voor het 'op elkaar vertrouwen' als je samen bezig bent.
Toen ze de foto's zag dat we met 2 of 3 erop galoppeerden, werd ze al helemaal ongerust
En dat was maar een eenmalige oefening: de instructeur wou ons daar kennis mee laten maken en mijn haflinger bleek het meest geschikt te zijn. Laat staan dat ik hiervan een hobby zou gaan maken
Lijkt me perfect voor het vertrouwen op te bouwen met pony's/paarden, en zoals reeds gezegd is geweest: het is super voor het evenwichtsgevoel en ze krijgen er een mooie onafhankelijke zit van!
) is dat je gewoon de gangen leert meezitten, je moet draaien, liggen, half rechtopstaan (dus beugels 'of hoe noem je die dingen' vasthouden en dan staan, dus beetje piramide houding.
.Alet74 schreef:Laat ik maar beginnen te zeggen dat ik niet weet of het hier goed staat.
Mijn dochter, ze wordt zes in november, mag straks een sport kiezen. Nu lijkt ze me nog te jong om op ponyles te gaan (ook niet zo goed voor haar lijf nog), maar nu kan ze een proefles voltige volgen eind september.
Heeft iemand ervaring hiermee? Zijn er meer Bokkers met voltigerende kinderen? Hoe oud kun je hiermee beginnen?
Verder is mijn dochter niet zo groot voor haar leeftijd (ca. 1.10), maakt dat nog uit?
Op zich lijkt het me een leuk opstapje naar paardrijden over een paar jaar, dan is ze in ieder geval al heel vertrouwd met paarden/pony's/