Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bonita_Bon schreef:Met alle respect, want ik vind het een prima paardenman. Ik heb ik het verleden ook een hoop van hem opgestoken en meerdere clinics van hem bezocht. MAARRRR, in bijna alle longeertopics word zijn naam genoemt. En dan wel op een manier dat Lammert Haanstra gelijk staat aan 'de alwetende'. Zijn methodes werken niet altijd, niet bij ieder paard.. Vind ik.
"Nee maar Lammert haanstra zegt" en dan is iedereen uitgepraat. Want dan is het zo.
Ligt dat eraan dat er geen andere 'grootheid' is opgestaan in de 'longeerwereld'? Of omdat hij wel altijd gelijk heeft?
Als Anky de enige dressuurruiter zou zijn, zouden we dan nu allemaal aan de rollkur gaan?

mystery1980 schreef:voor andere mensen in de longeerwereld moet je gewoon iets beter zoeken, ze zijn er heus wel. Zo longeer ik ook maar al te graag zonder zweep... om maar 1 van de dingen te noemen die niet in zijn straatje passen
, haha, nee op de vereniging gerbuiken ze stukjes uit de penny voor in het clubblad en wie zie ik voorbij komen?)! En nog 1 maal, ik ben er niet 'kwaad' over; het verwonderd me. En in het geval van bokt en de longeertopics stoort het me een beetje... Bonita_Bon schreef:Een grote grap vind ik de dubbele longeerlijn van LH (kost-hoop-centjes-maar-dan-heb-je-ook-at-zou-je-denken), die kun je alleen gebruiken als je ook de LH longeersingel koopt (a heelveelcentjes)....
Ik heb al jaren zo'n lijn en gebruik 'm meerdere keren per week (prima ding!), maar die singel heb ik nog nooit gemist.
Bonita_Bon schreef:Zoals je in een eerdere post van mij kon lezen, ik ben er niet 'kwaad' over het verondert me meer...
Hoe ik daarbij kom? Vriendin heeft die lijnen gekocht, die 2 in 1, voor dubbele longe. Maar omdat ze aan elkaar vast zitten, verbonden zeg maar, kan de lijn alleen met gespen eerst door de ogen van de longeersingel. Haar singel van Harry's horse was geen succes (paste er niet doorheen), mijn kieffersingel was geen optie (paste er niet doorheen) en de 2 merkloze die bij haar stalgenoten lagen pasten niet en ikhad nog een oude pagony liggen maar paste ook niet. Vandaar.
. Margreet schreef:Of niet goed opgelet tijdens het kijken van de DVD/lezen van 't boek/al die clinics![]()
Geen enkel probleem:

Bonita_Bon schreef:Met alle respect, want ik vind het een prima paardenman. Ik heb ik het verleden ook een hoop van hem opgestoken en meerdere clinics van hem bezocht. MAARRRR, in bijna alle longeertopics word zijn naam genoemt. En dan wel op een manier dat Lammert Haanstra gelijk staat aan 'de alwetende'. Zijn methodes werken niet altijd, niet bij ieder paard.. Vind ik.
"Nee maar Lammert haanstra zegt" en dan is iedereen uitgepraat. Want dan is het zo.
Ligt dat eraan dat er geen andere 'grootheid' is opgestaan in de 'longeerwereld'? Of omdat hij wel altijd gelijk heeft?
Als Anky de enige dressuurruiter zou zijn, zouden we dan nu allemaal aan de rollkur gaan?