Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het enige wat ik daarover kan zeggen, is dat je er niet aan moet beginnen als je er geen verstand van hebt
Een join up is een heel ingrijpend iets voor een paard en gebruik je alleen in uiterste nood, wat dit probleem niet is
)Corelli schreef:En daar is het advies van de join up weerHet enige wat ik daarover kan zeggen, is dat je er niet aan moet beginnen als je er geen verstand van hebt
Een join up is een heel ingrijpend iets voor een paard en gebruik je alleen in uiterste nood, wat dit probleem niet is
KiWiKo schreef:heeee........om mee te beginnen ... Jouw paard rent niet achter jou aan.......... jou paard jaagt jou op![]()
ik zou stoppen met die onzin en er een bekwaam iemand bij halen die jou leert met dit paard om te gaan zodat jullie elkaar goed begrijpen
Citaat:En vooral met vd vind ik dat we er beide plezier in moeten hebben.
randalinpony schreef:Tja... VD lijkt makkelijk maar voedselbelonen is niet zo eenvoudig als het lijkt.
Ik zie niet in waarom dit meisje niet kan leren van haar fouten, zoals er ook zoveel mensen zijn die tijdens het rijden de neus stoten en daar vervolgens van moeten leren...
Maar dat van die deskundige hulp is een goeie.Citaat:En vooral met vd vind ik dat we er beide plezier in moeten hebben.
Schiet mij maar lek, maar ik zie even niet waarom een paard bij VD meer plezier zou moeten hebben dan tijdens het rijden...