Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anne_GTI schreef:Net als met iedere andere hulpteugel moet je weten waar je mee bezig bent. Voordeel: mooi goedkoop, nadeel; geen gebruiksaanwijzing en als touwtjes te dun zijn kan het snijden, dus dosis gezond verstand en kennis van zaken nodig.
WiancaR schreef:Ik vind touwtjes levensgevaarlijk. Je bind je paard vast in een houding en verder kan hij geen kant op, behalve de lucht in. Schrikt je paard of raakt hij in paniek heb je een probleem.
moonfish13 schreef:[paard] schreef:Ik vind touwtjes levensgevaarlijk. Je bind je paard vast in een houding en verder kan hij geen kant op, behalve de lucht in. Schrikt je paard of raakt hij in paniek heb je een probleem.
Dan doe je iets fout.
WiancaR schreef:En je doet niet iets fout als jij je paard met touwtjes in een dressuurhouding moet dwingen? Dan lijkt mij dat je als ruiter zijnde iets helemaal verkeerd doet.
WiancaR schreef:Ik vind touwtjes levensgevaarlijk. Je bind je paard vast in een houding en verder kan hij geen kant op, behalve de lucht in. Schrikt je paard of raakt hij in paniek heb je een probleem.