Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sammykuh schreef:in rijsbergen zit een dealer in poolse marathon wagens hij heeft een eigen merk naam genaamd 'dekkers' hij laat ze speciaal naar eigen wens maken in polen hij bied tevens ook onderhoud een prima service dus. Mijn ouders hebben nu al 3 jaar een wagen van hem. Vorig jaar heb ik mijn kar er ook gekocht en nu zijn de kar van mijn vriend en een voor mij in de maak in polen en als het goed is half augustus hier in nederland. Mijn kar heb ik dus weer ingerolen voor een nieuwer model.
Weet niet precies wat je budget is maar als je wilt moet je maar even pben dan stuur ik je de gegevens. Weet dan Maissie op bokt ook een kar bij hem heeft gekocht. Hier in de buurt rijden er heel veel dekkers karren kan niet anders zeggen dat een supper service en kwaliteit. uit polen dus.
Zou zelf niet echt een kar kopen die je niet gezien hebt er zijn namelijk ook veel 'prutsers' bij die zo maar even wat bij klussen en karretjes in elkaar zetten. Mij lijkt het niet echt veilig. Daarbij vind ik de dutch kar die sander_ lotte aanbeveelt ook niet echt degelijk vind heb namelijk meerdere vervelende verhalen over dit merk gehoor ook mede door mensen uit eigen ervaringen.
Ania schreef:Ik ben net terug van een weekeindje polen. Meerdere dealers bezocht en zeer te spreken over de kwaliteit. Gaan binnenkort 2 wagens bestellenbij de naar ons idee de beste leverancier. Mocht je interesse hebben om mee te doen pb maar. Hoe groter de bestelling hoe goedkoper de koetsen worden.
Fotografie91 schreef:Ania schreef:Ik ben net terug van een weekeindje polen. Meerdere dealers bezocht en zeer te spreken over de kwaliteit. Gaan binnenkort 2 wagens bestellenbij de naar ons idee de beste leverancier. Mocht je interesse hebben om mee te doen pb maar. Hoe groter de bestelling hoe goedkoper de koetsen worden.
Kun je mij pb en met informatie en types wat ze hebben en prijs categorie??
sander_lotte schreef:@ Sjonniej: inderdaad, dat klopt wat je zegt. Maar als je een koets rechtstreeks uit Polen koopt, kan je volgens mij al zeker niet rekenen op service.
Als er iets ontbreekt aan de koets, is de kans groot dat die dealer je hier wel mee kan helpen.
Als er echt iets stuk is, bijvoorbeeld 2 stukken metaal dat van elkaar af zijn, dan kan je best naar een goede lasser gaan denk ik... Als een lederen zitje stuk is, kan je hiermee naar een zadelmaker. Hiervoor heb je die dealer niet meer voor nodig.
Ik vind de dealer gewoon handig voor als er iets ontbreekt.