Bonte Spirit na lange tijd nog eens aan de pessoa!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natje_Spirit

Bonte Spirit na lange tijd nog eens aan de pessoa!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 20:08

Vandaag eindelijk nog eens foto's getrokken van mijn knollie @ work, heb een hele lange tijd geen foto's meer getrokken omdat de camera geen "sport"foto's wou trekken en steeds meer spoken trok maar ik heb eindelijk een nieuwe camera en dus zijn er nieuwe foto's :D .

Vandaag was het de eerste keer sinds het begin van de winter dat hij aan de pessoa heeft gelopen en ik moet zeggen dat hij super braaf was voor zijn doen :+ ik heb zelfs foto's van zijn "gevaarlijke" kant kunnen trekken, iets wat ik anders niet kan doen uit gevaar voor blaren op mijn handen.. Hij trekt zich namelijk altijd los op de linkerhand, iets wat hij altijd heeft gedaan en iets wat niemand er heeft kunnen uitkrijgen maar bij mij lukt het steeds beter om hem gewoon zijn rondjes te kunnen doen zonder dat hij steeds uitbreekt :) Maar genoeg gekletst en dan nu is het tijd voor de foto's :D.

Kijk en geniet van mijn lekker ding :9

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lekker beenwerk :9
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Af en toe zie je spanning op de foto's maar ik vind wel dat je duidelijk naar het einde toe kunt zien dat hij zich volledig gaat ontspannen en zelf ben ik super trots op de foto's van zijn linkerhand, op die hand moet ik hem constant in het oog houden en wilt hij zich nooit ontspannen...

Foto's staan op volgorde :)

AmberHeijman

Re: Bonte Spirit na lange tijd nog eens aan de pessoa!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 20:08

Leuk paardje, ziet er netjes uit! :)

Natje_Spirit

Re: Bonte Spirit na lange tijd nog eens aan de pessoa!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 10:26

Bedankt :)