Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sander_lotte schreef:@SuSEQ: erg bedankt voor je info! Hoe kan hij je de weg wijzen zonder kaarten te tonen?
Citaat:Gezien je hem ook gebruikt bij endurancetraining, zit er dan ook een hartslagmeter bij?
Lennek schreef:Ik had laatst bij iemand gezien die had gewoon een kilometer teller voor op de wagen. Daarop kon je ook zien hoe hart ze gingen.
beantsje schreef:De Garmin 60SX is echt een uitstekende GPS, leverbaar met en zonder ingebouwd digitaal kompas, wij gebruiken hem om te wandelen.
voor deze en andere GPS'en is uitstekend kaartmateriaal beschikbaar....
Citaat:Overigens lijkt het mij het meest simpele om de GPS met een keycord om je nek te hangen, dat doen we ook met het wandelen.
SuSEQ schreef:Heel irritant als je zelf je handen niet vrij hebt (bijvoorbeeld omdat er leidsels en een zweep in zitten) en je dus moet stoppen wil je erop kijken. Als je een attente groom hebt die kan kaartlezen, kan die dat doen, maar ik weet nog altijd graag zelf waar ik heen moet. Ik ben favoriet van een GPS die vast op de koets kan (als is dat moeilijk te lezen als het wat hobbelt) of iets wat op de pols bevestigd kan worden.