En ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nog wel een paar jaar zoet zal zijn
(meteen al een aantal problemen maar daar open ik later vanavond nog wel een gewoon topic over
).We nemen ..
1. de benodigdheden

2. één pony ..

3. Met een heel mooi koppie

En we zijn vertrokken .. Eerst de clicker laden, een poging tot targetten en handtarget.
Dan zijn de snoepjes op (volgende keer neem ik wel een wortel ofzo ) en ga je bijtanken, toch maar even de pony vastzetten en als je terug komt zie je ..
4. 1 onschuldige pony..

5. En de targetstok .. aanraken wil die hem niet, maar opeten vind ie wel wat

*zucht*

Daarna de oefening "blijf", die best wel goed ging..
6. Kijk baasje, ik blijf mooi staan!

7. *click* Oh, daar komt het snoepje!

Het ging niet altijd goed..
8.

En als je net clickt op het moment dat hij met z'n hoofd naar beneden gaat krijg je dit:
9.

10. *zucht* Moet ik nou echt blijven staan?

En dan komt het andere paardje er weer bij en doet die spontaan dit: bijna een berggeit

11.

Bedankt voor het kijken!
) pony waaruit ik gewoon 0,0% vrijheidsdressuur uit kan halen. Het lijkt me dat als je je topic bij GVL ITP zet je tips wilt ontvangen, maar ik zie niks waar er tips op gegeven kunnen worden?
Ik heb 4 maanden alleen maar grondwerk gedaan en ben er momenteel nog steeds actief mee bezig, dus ik heb mezelf echt wel verdiept in grondwerk. Dit forum staat niet voor niks tussen mijn favoriete fora lijstje. Ik geloof je dat dit een 'serieuze training' was, maar het is gewoon niet te zien op de foto's. Het enige wat ik zie zijn 'de benodigdheden', voor de rest zie ik niks waar een vd'er tips op kan geven. (Edit; wat echter wel zou kunnen wanneer jij ook in beeld zou zijn geweest, dan zouden er tips gegeven kunnen worden op je lichaamshouding etc. maar dat kan nu niet). Het kan zijn dat ik helemaal fout zit hoor, wil niet je topic verpesten, maar dacht alleen dat dit bij ITP hoorde en niet hier.