Artikelen en correspondenten gezocht voor Volbloeds.nl

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

quadripes

Artikelen en correspondenten gezocht voor Volbloeds.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 20:42

Sinds 2000 bestaat mijn website Volbloeds.nl. Ik geef via deze site informatie over rensport en Volbloeds, het omtrainen van een exrenpaard enzovoorts. Ik heb het genoegen om links en rechts op het internet toch wel wat pennevruchten van mijn hand terug te zien (soms in eenvoudig gekopieerde vorm zonder de bron te vermelden, maar dat zie ik dan maar als compliment).

Nou zou ik graag voor de site meer bijdragen van Volbloedliefhebbers willen hebben, bijvoorbeeld een verhaal over jouw eigen (ex)renpaard of een bijdrage over training, sgw, springen, recreatie en hoe jij dat aanpakt, over een beroemde of bekende Volbloed of over een fokker of weet ik wat. Hoe meer verhalen, foto's hoe leuker zeker omdat soms Volbloeds gewoon 'verdwijnen' als ze eenmaal uit de rensport of sgw teruggetrokken zijn. Het is altijd leuk om ineens iets te lezen over een paard dat een paar jaar geleden nog op Duindigt of elders koerste.

Ik kan zelf niet altijd alle verhalen schrijven: daar ontbreekt me op dit moment gewoon de tijd voor, maar ik kan me ook voorstellen dat het leuker is als er ook eens wat andere stemmen aan het woord komen dan alleen die van mij.

Mijn site is een niet-commerciele site, puur bedoeld uit liefde voor het ras en de sport. Ik hoop daarom ook dat dit bericht hier mag blijven staan, bij de liefhebbers en niet op de advertentiesite terecht komt.

Wie zich geroepen voelt, je kunt bijdragen mailen naar mijn PB of via de website.

En dan meteen ook een beperking: Arabieren en dravers en halfbloeds, daar doe ik niets mee.

SaintAissa

Re: Artikelen en correspondenten gezocht voor Volbloeds.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:51

Annelies,

Ik zal proberen om wat verhalen los te krijgen van mensen die bij mij een uitgekoerste volbloed hebben gekocht.

Moet lukken lijkt me...

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 21:34

Ik vind jouw site erg leuk, kijk er regelmatig op!

Helaas heb ik al een aantal jaren geleden een verhaal over mijn ex-renpaard (Mister Favre) geschreven die al op de site staat, anders zou ik het zo weer doen :D

Ik zal eens rondvragen of er meer mensen met ex-renpaarden het leuk vinden om wat te schrijven!

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 23:21

ik heb ook nog wel een leuk verhaaltje van een van onze paarden die nu als hobbelpaard voor mij dient, doe ik morgen even als ik tijd heb...

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 08:19

leuk!!! Ik heb trouwens deze week een forum geopend behorend bij mijn site Volbloeds.nl. Hierop kunnen leden zelf berichten achterlaten (bijvoorbeeld over exrenpaarden) met foto's. Je kunt hierop ook je verkooppaarden (renpaarden, exrenpaarden en al omgeschoolde paarden) aanbieden. Om paarden te verkopen hoef je geen lid te worden, de rest van het forum is voorbehouden aan mensen die zich registreren.

Er kan naar hartelust gekletst worden, en ik ben ook op zoek naar moderators.

Komt allen!

http://volbloeds.multiforum.nl

SaintAissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 09:11

Ik heb inderdaad het forum even bekeken. Nu nog even leden werven!

Aangezien ik de komende maanden nog met moederschapsrust ben, wil ik me wel aanmelden als mod... Nu heb ik nog tijd ;)

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 15:15

ik zal je moderator maken! op dit moment kom ik echter even niet op het forum (server down?). Heb je al een account aangemaakt? dan is het zo voor elkaar straks.

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 15:33

hee Kim, nog gefeliciteerd trouwens met je kleine. Heb je al een account aangemaakt, want dat kon ik niet vinden!

SaintAissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 18:31

Dank je :)

Inmiddels heb ik me kunnen aanmelden met de meest toepasselijke naam die ik mezelf (en mijn paard trouwens ook) kon toeschrijven... Money Killer :D

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 08:32

ha ha wat een geweldige naam! Tsja... mensen met paarden hebben de hemel op aarde, maar... (nou je weet het verder wel)

ik schrik soms wat die twee paarden me kosten per maand!