Over een aantal weken ga ik een demo geven over clickertraining en vrijheidsdressuur.
Ik ga dan ook het blok gebruiken. Menno kan er al op staan en vind het helemaal geweldig. Wel heeft hij nog hulp nodig, als hij bijv. ze voet verkeerd neerzet zeg ik 'Nee, terug' en dan stapt hij terug en probeert het nog eens. Zodra zijn voet goed staat zeg ik 'Ja kom' en dan zet hij z'n andere been ook neer.
Dit gaat super maar met de demo is het de bedoeling dat ik er ook OP zit en dan mist hij de aanwijzingen van voren en van zijn rug kan ik het niet goed zien.
Ik wil absoluut geen risico lopen dat hij iets breekt/verstuikt of het vertrouwen in het blok kwijtraakt!
Ik heb aan m'n oom (die een bouwbedrijf heeft) gevraagd of hij een blok wou maken.
de maten moeten ongeveer zijn: 1 meter breed zodat hij zijn voeten goed in het midden neer kan zetten. een halve meter in de lengte zodat ze er niet snel overheen schieten en ongeveer 40 cm groot.
Nu weet ik niet welke 'vorm' het precies moet hebben.
Hebben jullie misschien een idee hoe.. Uhm.. hoe mijn oom een goed blok kan bouwen?
Hebben jullie afmetingen en foto's? GRAAG!

Alvast bedankt!