[AR] Yara@ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hebrino

Yara@ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 11:18

Nadat de "basis" er in zat, heb ik Yara vorige week weggebracht om haar verder te laten beleren. Vandaag had ik eindelijk de mogelijkheid om te kijken hoe het gaat, dus gelijk wat foto's gemaakt! Borsttuig zit wat hoog. Zo'n kleintjes komen ze niet vaak tegen, dus het is allemaal passen en meten met het materiaal wat ze hebben.Tractorband is te zwaar voor haar, een rooster doet het ook, alleen was de bak "net" gesproeid, en bleef het zand erop liggen (vanwege het vocht), ipv dat het er weer doorheen zakt. Ben trots op mn meisje en sta ervan te kijken hoeveel ze al geleerd heeft deze week! :D
Morgen gaat de kar er heen, met mijn (oude) tuig (als er iets gebeurd, is het niet erg als dat kapot gaat, maar liever nog niet met mijn nieuwe tuig 8-) )
Nou, de foto's: (ze verdwijnt bijna onder het dekje :+ )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Braaf stilstaan, dan kan het zand er weer af
Afbeelding
en weer aanstappen
Afbeelding
Nee, geen reclame op de achtergrond (ze staat daar niet, wat die bak daar doet?!)
Afbeelding
Volgende week hopelijk foto's van Yara voor de kar en de week erop misschien al wel in het tweespan met Onyx :D
dus wordt vervolgd...

hafjelinger

Re: Yara@ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 20:22

Knappe Yara!! Haha, dat dekje :+ Er blijft niks meer van Yara over.
Morgen rij je met Onyx toch?? Was jij dat die naar mij zwaaide met de briefing??

hebrino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 20:28

ja klopt helemaal, dat was ik! ik kom met onyx, maar eens zien of we de brug op komen! ik ga pony-sparend rijden hoor, t schijnt weer zo warm te worden! achja, we zien wel hoe ver we komen!

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 20:29

Ja, die brug is hoog!! en ook nog mul zand. Wij hebben besloten dat als het echt niet gaat gewoon te stoppen, en ponysparend rijden. Ik ga de omlopen ook stappen.

hebrino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 20:39

wij ook hoor! ik ga m met dat weer echt niet door de hindernissen trekken! lekker rustig aan! heel veel succes morgen! (ga ff douche want ik zag net dat mn benen zwart zijn van het zand, ondanks de lange broek ;) )

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 20:42

Jij ook heel veel succes!! :) Mijn sokken zaten ook onder het hooi. Ik zie je morgen vast wel rijden met knappe Onyx!

mizzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 20:44

Aw wat een schatje! Ben echt verliefd! :+:
Het ziet er echt super uit. Je hebt zeker al helemaal zin om zelf met haar aan de slag te gaan? :P
Wat is haar schofthoogte? Ben wel benieuwd!

hebrino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 18:27

@ mizzet: Zo is ze schattig ja, maar het is een pittig ding ;) Heb zeker zin om ze straks met zijn tweeen voor de kar te hebben!
Yara's stokmaat was van de winter 95 cm, maar ze groeit nog. (Zal het binnenkort weer eens opmeten, ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel ze gegroeid is!)

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:12

Ziet er goed uit hoor Lieke!!
Leuk binnenkort in tweespan!
Die van mij is ook bijna toe aan het slepen van een bandje.

_Maywoodx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:18

haha wat leuk, dat dekje! :D
Ze doet het wel goed of niet?
Wanneer mag je zelf met haar aan de slag?

hebrino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 21:01

@rosiewozie: ja geweldig he, de jouwe (de cob?) is bijna even oud volgens mij! succes! (ga je het zelf doen?)

@_maywoodx_: het gaat op zich goed, ze wil graag werken, maar als er iemand "nieuws" met haar aan de gang wil, wil ze nogal eens dwars doen, uitproberen (zo hadden ze er vandaag opgezeten, een kindje die het gewent is om op zon ponies te zitten en dr af te vallen :+ dat was dus flink bokken)
Deze week gaat ze in het enkelspan, zaterdag ga ik mee, misschien dat ik dan zelf ga sturen. volgende week gaat mijn andere pony we ook even heen, dan gaan ze in tweespan en als alles goe is mag ze dan mee naar huis en kan ik er zelf mee rondhobbelen!

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:06

Aggh wat een schatje,
het gaat al super toch??!! :D
Ze lijkt veel kleiner dan 95 cm :P
Ik heb er 2 van 85 cm :P
Ben benieuwd naar foto's voor de kar !! :D

hebrino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 21:24

Ja gaat ook erg goed, sta er van te kijken hoe snel het gaat!
Ze is erg slank gebouwd, oog inderdaad niet groot, maar als ze naastmn andere staat (dies n meter) scheelt het toch niet zo heel veel. 85 cm, das heeeel klein ;) staan die ook voor de kar?

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:40

Haha ja we hebben een zelfgemaakte ''kar'' (tafelblad met wielen en een stoel) en een soort ''tuigje''. Maar 1 staat er echt voor, de ander wandeld gewoon mee :)