). Waar kan ik in Gelderland/Utrecht/Noord-Brabant aan een kap komen? We hebben het al geprobeerd bij schoenmakers, maar zonder succes helaas. Alvast bedankt! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Waar kan ik in Gelderland/Utrecht/Noord-Brabant aan een kap komen? We hebben het al geprobeerd bij schoenmakers, maar zonder succes helaas. Alvast bedankt!
) Misschien bedoeld ze van dat bolle het schoftje??
BlackDevils schreef:De stoot (ook wel kap genoemd) is het uiteinde van een riem die in een gesp gestoken wordt.
Sjen schreef:Het gaat inderdaad om een binnen of buitensingel (ik weet niet zeker welke van de twee). Ik heb even gekeken op de site van ideal. Divoza in Heteren zou een ideal dealer zijn, maar daar hebben we al gevraagd om deze 'kap' (we hadden het riempje toen bij ons, dus dat ging wat makkelijker) maar daar hadden ze deze niet. Zadelmakers zouden volgens mijn instructeur ook dit soort riempjes moeten hebben, maar ik ken geen zadelmakers in gld./utrecht. Iemand een idee voor een zadelmaker in deze regio?