Van de puzzelrit zelf zijn helaas geen foto's, alleen 1 dat we wegrijden van het terrein.

En we gaan op weg!
Tijdens de rit moest je (natuurlijk) vragen beantwoorden en een aantal letters zoeken. Van de 12 letters hadden wij er maar 5 gevonden, en dan is het behoorlijk gokken wat voor woord je ervan gaat maken...

Gelukkig mochten we hulptroepen inschakelen, en hier staan we dus te verzinnen.
Toen was het tijd voor het onderdeel waar zowel menner als groom bloednerveus voor waren. Mn groom was vooral bang dat ze te laat of verkeerd zou lezen, of dat ze hele stukken zou overslaan.

2 nerveusjes op de bok te wachten tot we de ring in mochten. Gelukkig trok de pony zich niets van mijn zenuwen aan. Die staat de kunst af te kijken van de combinatie voor ons.

Tijd om binnen te komen.

Was vergeten om de cap van de kar af te halen...

Een stukje stappen

Ik denk het inzetten van een grote volte. Ik kijk een beetje vreemd, ben hem net aan het sussen omdat hij wat te vlot ging.

lekker sjouwen

Halthouden. Mijn groom zei nog net op tijd "hey! Groeten!!" want ik wilde alweer wegrijden.

en in draf de rijbaan verlaten.
Als laatste onderdeel van de dag het vaardigheidsparcours. Dat vond Sun wel heel erg leuk! Ik vond wel dat de pionnen erg dicht op elkaar stonden (ben niet zo'n held met sturen) maar toch hadden we maar 1 balletje! *trots!*

de groom is op de tekening driftig op zoek naar het volgende poortje.

Oortjes erop, die kant gaan we op!

op weg naar de laatste pionnen!
Aan het eind van de dag bleken we 2e te zijn geworden bij de enkelspannen (supertrots!!) en bleek ook nog eens dat we de hoogste punten hadden in de dressuurproef (195)!
Ik had het absoluut niet verwacht, maar mocht toch echt de beker in ontvangst nemen

Je kunt begrijpen dat ik supertrots ben op mijn supershet!
Groetjes, Lacuna