Na een rottige periode waarin het zacht gezegt slecht ging met mijn paard, begint de zon voor ons weer te schijnen

Valiant, 7 jaar, KWPN, 1.78m, Democraat x Inspekteur, B+11
Na een blessure door een trauma (ws gevallen in de wei) en een daaropvolgende blessure door mijn zadel is Valiant afgelopen donderdag helemaal pijnvrij en 100% goed verklaard

We gaan nu lekker aan het werk met pessoa en door op 2 kanten evenveel werk te doen hoop ik dat zijn spieren weer een beetje terugkomen. Ik heb een WOW zadel aan laten meten, welke eind aug. verwacht wordt. Tot die tijd rijd ik niet (afgezien van af en toe een stapritje met barebackpad) en zijn we lekker bezig met longeren, grondwerk en tutten.
Valiant zit op dit moment echt super in zijn vel, vacht is eindelijk goed eraf (deze wile niet loslaten door een overbelaste lever) en hij glanst weer. Hij is de afgelopen 2 weken flink bijgekomen, koppie staat erop en hij is lekker vrolijk. Hij laat tijdens het werk ook echt zien dat hij wil werken. Hij is fijn voorwaards en doet echt zijn stinkende best!!
Kijk en geniet mee van mijn geweldige paard

Stapperdestap linksom (makkelijke kant)

Stapperdestap rechtsom (moeilijke kant)

Galop, is echt al 99% beter dan die was. Hij laat hele stukken al echt los

Fijn los beeld
*en dat op zijn moeiljke kant, hij kon hier eerder niet zakken
*
Na het werk nog even los aan de voorkant om uit te draven, Val bouwde zijn eigen feestje

Moe maar voldaan

. 
wat een verschil, wat heerlijk dat hij al zo snel lekker ontspannen loopt, en meteen galoppeerd met passoa die van mij vond het maar wat moeilijk in het begin.