Ik heb sinds vorig jaar een verzorgpony waar ik eindelijk mijn angst weer een beetje kan overwinnen.
De mensen waar deze pony staat hebben sinds vorig jaar ook een New Forest gekocht die ze op de markt zagen staan. Een hele lieve merrie waarvan de leeftijd helaas onbekend is maar geschat wordt op 4-5 jr. Op de markt scheen er niks aan de hand te zijn en de eigenaar had zelfs ook een paar foto's waar ze op bewezen dat ze bereden was. Eenmaal thuis in de wei was het een gehele andere pony,..
Ze kregen haar niet meer uit de wei, en bleek angstig voor mensen te zijn. Ook had de eigenaar verteld dat ze waarschijnlijk drachtig was, maar dat ze daar niet zeker van konden zijn. Conclusie; de pony heeft in een kudde gestaan en er is waarschijnlijk nooit naar om gekeken,..
Ze bleek inderdaad drachtig en heeft haar veulen 3 Mei op de wereld gezet,..helaas waren de eigenaren niet in de beurt en is het gestikt in het vlies
Ik wil deze mensen graag helpen, maar met mijn nog aanwezige angst ben ik niet de oplossing. Voor deze pony zoeken wij een persoon die veel geduld en ervaring heeft en deze pony het vertrouwen in mensen kan terug winnen. I.v.m prive redenen beantwoord ik jullie vragen graag via PB.