Als eerst stel ik jullie even voor aan Aaron. Aaron is een 12 jarige haflinger ruin. Sinds augustus is Aaron bij mij en vanaf toen zijn we gaan trainen. Toen ik hem kreeg kon hij letterlijk niets op dressur/spring gebied. Hij was wel zadelmak maar was altijd maar gebruikt om een rondje te stappen of te crossen. In het begin kon hij niet eens normaal over de hoefslag heen lopen, hij slingerde onwijs en leek wel alsof hij dronken was. Maar na lang hard werken, en hard trainen gaat het harstikke goed en ben ik nogsteeds super blij met hem. 1 probleempje met aaron is dat hij zo sterk op rechts is en dat hij daar zowat ook niet op los laat. Heeft iemand toevallig hier ervaring mee?? zoja! Vertel me dan even wat je oplossing was. Ook valt hij erg naar binnen al ga ik een kleine volte draven.. iemand daar ervaring mee?
Verder rij ik aaron 5 a 6 dagen in de week, we zijn vooral de laatste tijd bezig met dressuur omdat ik met hem wil gaan starten. En daarna wil ik ook graag gaan starten met springen. Het gaat erg goed en ben benieuwd wat jullie van aaron vinden.
Veel kijk plezier!
In mijn profiel staan een aantal foto's van hoe hij was in het begin en hoe hij nu is.

Bedankt!
Groetjes, Liz