[ITP] Urban (v. Havidoff) ITP!
Ik train hem volgens de academische rijkunst.
Onderstaande foto's zijn 2 weken geleden gemaakt. Toen had ik hem net een week.
Ze zijn gemaakt door Renza
In die week ben ik puur gaan werken aan de rust en ontspanning. Verandering van baasje en omgeving is niet niks en ondanks dat pikt hij het allemaal super op!
Zo goed, dat onderstaande foto's zelfs wat achterhaald zijn. Toen was ik heel blij met een paard dat zijn hals ging strekken tijdens het longeren en ontspande. Inmiddels ben ik veel meer bezig met de juíste voorwaarts-neerwaartse beweging (snuit ter hoogte van de borst) en neem ik geen genoegen meer met halsstrekken
Ook loopt hij momenteel met veel meer gedragenheid ipv dat hij constant stuwt. Voor wat betreft het grondwerk, dat is écht helemaal nieuw voor hem. Daarom ziet het er ook niet perfect uit, maar zoals gezegd; inmiddels zijn we alweer een stuk verder en ga ik rustig aan richting de schouderbinnenwaarts. Helaas kon ik de bak niet in en moest ik op het erf werken. Niet ideaal, maar het geeft een beeld.

Uh
Z'n binnenachterbeen iets te veel onder de massa gezet (het witte voetje hoort aan de andere kant) 

Zoals je kunt zien is de lijn wat kort voor het longeren, maar dat vond ik mooier staan voor de foto dan zo'n grove longeerlijn. En ja, deze is een stuk korter, dus ik heb ook flink aan beweging gedaan door mee te lopen

Vanzelfsprekend zit hier Copywrite op. Derhalve mogen deze foto's zonder mijn toestemming NIET worden gebruikt voor welk doel dan ook