Citaat:
Dus het kriebelde toch weer, om te gaan mennen.
Komt misschen ook een beetje door het lekkere weer.
En jij meteen je groom gebruiken als fotograaf! (doe ik noooooiiiit)
Stomme vraag, past niet op karretje zeg je, maar als je lamoen enzo eraf sloopt? Dan ook niet? (Of zit die gelast?)
Ken hier een paar mensen met sulky die ze zo ongeveer demonteren voor transport en zo handig zijn dat ie ook zoweer in elkaar zit.
Idd wel weer een beetje zin...ook vanwege het mooie weer maar ook omdat die eeuwige rugpijn na 3 jaar eindelijk bijna helemaal weg is en ik nu gewoon veel meer energie heb. Soms had ik de kar gepakt en was ik al helemaal af...laat staan dat je dan ook nog zo'n lastige losbrekende fjord uit de wei moet halen...neee.
Die groom is mijn pa...die maakt alleen foto's en had geholpen met de wielen te verzetten. 9 van de 10 keer rijd ik alleen.
Het lamoen sloop je er niet zomaar ff af...daar zijn we gister wel achter gekomen toen we de bomen nog iets wouden inschuiven. We hadden een halve bus silliconenspray nodig en een enorme hamer waar je normaal gesproken palen mee in de grond slaat.
Snoevie schreef:is dat zo,welke sulky is dit dan?
Geen idee welk merk maar aangezien hij dezelfde kleur heeft als mijn oude marathonwagen en het materiaal ook sterk overeen komt denk ik een KELDERS. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Wat ik wel weet is dat het een heel degelijk ding is.