Foto's zijn inmiddels al weer van een tijdje geleden, 30 april.
Ik heb toen even het nieuwe menbitje van Elien (xElienx @ bokt) getest, het is een zogenaamde Thiedemanbit. Elien heeft ondertussen weer een stel prachtige foto's gemaakt, en die wilde ik jullie niet onthouden

Ik kan eigenlijk nog niet zeggen hoe Ot het precies doet op dit bitje; ze was behoorlijk hengstig bleek achteraf, en ze was best wel heet en druk, dus heb niet echt een verschil kunnen merken tussen dit bit en de liverpool met dun mondstuk en pompwerking die ik nu al een hele tijd gebruik voor haar.
Foto's zijn gemaakt door xElienx (waarvoor mijn grote dank)

Op alle foto's berust dan ook een copyright!
1.

2. ... genoeg gezwijmeld, aan het werk!

3.

4. Zo heel verwonderlijk was 't niet dat ze druk en heet was, als je ziet wat er zich voor een schouwspel in de wei naast ons afspeelde

5. Zo heel serieus waren we niet aan de gang, maar ze bied het af en toe zelf aan, duikt soms nog wel eens wat te diep, maar vind het al best een aardig moment

6. Dat achterbeentje....

7. Vind ik zelf een hele gave foto, weet niet echt wat we hier aan het doen waren, volgens mij stuurde ik net een wending in of was ik aan het werk op de linkervolte (haar 'goede' kant)

8. Tsja, lekker showen in draf doet ze toch het liefste, dus; oren naar voren en gaan met die banaan!

9. ..... Dat ze kon uitstrekken wisten we al, dat ze ook kon vlíegen, dat wisten we echter nog niet

10. En álle voetjes van de vloer!

11. Als ik haar niet redelijk veel leidselsteun geef, valt ze uiteindelijk zachtjes in galop of 'smokkelt' ze een paar passen

12. We waren goed op gang, en voor dat ik het door had, had ik ineens een heus 2span voor me lopen
(let niet op het hoogteverschil)

13. Mooi plaatje

14. Nog 2 foto's van vorig jaar:

Aan kracht ontbreekt het haar in draf in iedergeval niet!
http://i143.photobucket.com/albums/r125/FFMS/joyce/Picture212.jpg
15. Tenslotte: Wat een lekker ding is 't toch

Dat was het al weer voor nu.
Tips en (rijtechnische) adviezen zijn natuurlijk ook van harte welkom.
ziet er leuk uit hoor.Rijtechnisch kan ik je weinig advies geven,ben zelf nog niet zolang bezig.

Vond ikke dus niet echt leuk, dus Mensport maar even gebeld. Ze hadden me nl. zélf om een foto gevraagd.... reden was waarschijnlijk 'dat het geen echte paardenvierdaagse foto was', ja duh, dit wordt mijn eerste keer, een recreatieve foto voldeed ook prima, zeiden ze nog...