[AR] Geerts Marathonwagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

robin_hood

Geerts Marathonwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 21:22

Ik was op zoek naar een recreatie marathonwagen en dit is hem geworden. Een 2e hands marathonwagentje van wagenbouwer Geerts in Gilze. Ik wilde eerst een Poolse wagen kopen maar omdat er geen dealer in Nederland zit heb ik daar van afgezien. Gilze ligt slechts een paar kilometer van mij vandaan dus is veel handiger. De wagen weegt slechts 200-220 kg en is voor en achter geremd ( schijfremmen). Best wel een geschikte wagen om mee te beginnen denk ik?
NB: Deze foto komt van hun website en het paardje dat ervoor loopt is niet van mij.
Ik heb sinds 1/2 jaar een bijna 6-jarige NF-ruin van 1.54m maar die moeten we nu eerst nog gaan betuigen. Hij loopt al wel prima onder het zadel en is verder heel braaf dus ik denk dat het betuigen niet zo'n groot probleem zal worden. Ik heb er zin in!!!!!

Afbeelding

hafjelinger

Re: Geerts Marathonwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:11

Dat is een knap wagentje!! Succes met betuigen :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:14

Lijkt me ook een erg fijne wagen!
Succes met beleren, ik kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten, zeker nu je die mooie wagen klaar hebt staan.
Heel veel menplezier!

Marchador

Re: Geerts Marathonwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:42