Want: savvy club member wilde ik eerst worden, maar toen ik zo goed als klaar was met me daarvoor inschrijven, bleek dat de kosten toch echt wel wat hoger zijn dan 20 euro per maand. Weet niet meer precies hoeveel, maar het was wel veel geld. Dus niet gedaan. Nu ben ik vol enthousiasme bezig met mijn level 1 pakket, wat tot nu toe erg goed gaat. Ik vind het zelf heel fijn om de pocket guides daadwerkelijk mee te nemen naar stal en dat gaat wat moeilijker als het op internet staat.
Staan nou echt heel level 1 en level 2 op de savvy site, of maar een gedeelte? En daarbij komt nog dat ik maar een keer in de week met mijn verzorgpaardje kan parellien. Dus ik kan maximaal 52 keer per jaar parellien en ik weet niet of je dan je membership er wel uit haalt, zeker als je ook nog eens uitprintkosten hebt.
Dus: vinden jullie het voor mij aan te raden om toch nog het oude (nieuwste versie) level 2 pakket aan te schaffen of zeg je nee moet je absoluut niet doen? Ik heb namelijk al enkele mensen horen zeggen dat ze ondanks savvy club member zijnde, wel wat belangrijke theorie missen.
Alvast bedankt!

en hier heb ik altijd heel veel aan gehad.
Ik ben nu nog echte beginneling, dus de top is nog niet in zicht.
Thanks!