Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Napie, ik lees in je profiel dat één van je pony's in 1 week in het enkelspan en in 2 weken in het dubbelspan liep.

)texelse schreef:mag ik hier ook nog iets aan toevoegen? Hoe braaf ze ook zijn, als ze voor het eerst in een 2-span lopen zou ik zelf geen kinderen achterop meenemen maar eerst eens afwachten hoe het gaat.
Verder is het natuurlijk hartstikke fijn dat ze het goed oppakken, maar ik kan me ook wel vinden in post van buckje, al had dat ook anders gezegd kunnen worden.
happytime schreef:goed gedaan hoor,leuk spannetje enne.....al het begin is moeilijk!
ponys moeten nu gewoon samen lekker kilometertjes maken ,zo leren ze het beste in een team te lopen enne...tweespan is voor de ponys gezelliger dan enkelspan (mijn sun moet nog 2 jaar wachten, spanmaatje is nog maar 1jaar oud)
veel sportieve kilometers gewenst
JoyCiej007 schreef:texelse schreef:mag ik hier ook nog iets aan toevoegen? Hoe braaf ze ook zijn, als ze voor het eerst in een 2-span lopen zou ik zelf geen kinderen achterop meenemen maar eerst eens afwachten hoe het gaat.
Verder is het natuurlijk hartstikke fijn dat ze het goed oppakken, maar ik kan me ook wel vinden in post van buckje, al had dat ook anders gezegd kunnen worden.
Dat inderdaad ook, geen haar op mijn hoofd om daar ook maar aan te denken, veiligheid voor alles, en al hélemaal voor andermans kinderen.

nu is hij weer netjes een 1 persoons