Ik kwam een broertje van mijn paardje tegen en ik dacht een klein moment mijn eigen paard te zien!
Dit bleek echter niet waar te zijn. Het is niet eens een volle broer van Axel! Maar het leek net zijn tweeling..
Toen besloot ik de eigenaresse een pb'tje te sturen om haar op dit grappige feit te wijzen.
Na een aantal pb'tjes over en weer en wat gezellige praat gingen wij weer verder met ons boktleven.
Tot een week of 2 geleden toen Femke (Arvanti_haf op bokt) mij wederom op het tweelingfeit wees.
Ik stelde voor om een meeting te organiseren
dit bleek een leuk idee.Tot ik maandag op het station stond en in de trein stapte.
Ik dacht even dat ze mij zouden deporteren richting het buitenland..
De trein zag er heel vreemd uit dus ik besloot een aantal keer in en uit de trein te stappen om het
nog eens even nader te bekijken. Dit was de conducteur niet ontschoten.
Toen ik eindelijk lichtelijk overhit in de trein zat (pffff al dat in en uitstappen) kwam de conducteur op mij af.
Hij lachtte me uit en verklaarde dat ik mij in een nostalgische duitse trein begaf en dat ik er maar van moest genieten
!Na een opvolgend minibusreisje was ik eindelijk op de plaats van bestemming waar Femke al klaar stond met haar megakoele hond!
Toen wij bij residentie Boot (femke's achternaam) aankwamen en ik we daar gezellig wat gedronken hadden kwam er een jongen binnen van wie ik in de eerste instantie het hoofd niet kon bezichtigen. Hij had namelijk een boodschappendoos voor zijn gezicht.
Dit bleek femke haar broertje (genaamd Niels) te zijn. De doos bevatte een aantal ingrediënten om een formidabel (aldus niels) pizzabroodje voor ons te maken. Na het ingenieuze broodje van niels zijn wij eindelijk richting arvanti gegaan.
Wij kwamen bij stal aan en zagen onmiddelijk al andere familie van Axel in de bak rijden. Er bleek een legioen aan familiebanden met axel te zijn op de plek des onheils. Geen van allen leek zoveel op Axel als dat Arvanti deed. We besloten lekker met de sulky het bos in te gaan. Het was echt onwijs gaaf om mee te maken dat zonder dat ik mijn paard mee had genomen in de trein er toch mee in het bos aan het rijden was. En dit moet even gezegd worden; De omgeving was geweldig!
Ook vond ik dat Arvanti een megaconditie had en het puur genieten was een paard met zoveel plezier aan het werk te zien.
Na DE rit gingen we nog even lekker een ijsje eten in de ALLERbeste uchgelse ijssalon. Toen we weer thuis kwamen gingen we nog even wat foto's bekijken, ook heel gezellig!
Nu een aantal foto's!!

Axel in tuig ter vergelijking:

Arvanti in tuig ter vergelijking:

Meetingfoto's
Arvanti in de poets"mode"

MenFanaat femke verzorgd de optuiging

Klaaaaaar! en we stappen even lekker in

Superleuke foto bij het hek

Het uitzicht vanaf arvanti's rug

Nou dit was het

Superleuk dagje volgende keer vergeet ik me ECHTE camera niet