Vanmiddag begonnen met Parelli na de dvd's te hebben gezien etc. Was erg leuk om te doen maarrrr... mijn paard gaat opzij in plaats van achteruit bij de driving game. Wat kan ik hiermee doen?
Ik ga deze keer met Kim mee Goed de DVD's kijken, letten op de achterliggende gedachte en nog een keer oefenen. Vooral naar je eigen lichaamshouding kijken, sta jij wel recht genoeg?Hoofd recht? waar ligt je focus?
@ Sin, ik denk niet dat je gelijk daar moet kijken, dit is de eerste keer, en ik denk dat je voornamelijk naar de dominantie grens moet kijken en/of de lichaamstaal van TS.
De driving game is het bewegen van het paard op een suggestie. En daar kan ook achteruitlopen bijzitten. Hoe gaat het paard met de porcupine game?
De positie waar jij staat is bij de driving game erg belangrijk. Sta je op hoogte van de schouder rem je het paard af. Ga je voor hem staan gaat hij achteruit. De motor zit in de achterhand, dus schuin achter het paard gaan staan, dan gaat hij vooruit, meer naar het midden toe gaat hij opzij.