Voor mij was het de 2e keer dat ik met hem mende. Wel had ik begeleiding. Stanley deed het super goed
. Hij stapte al ruimer dan eergister (toen was 1e keer, heb alleen daarvan de fotos nog niet ontvangen)De wagen is nog n iet helemaal af, ik moet de lamoenen nog schilderen. MAar de lamoenen moet nog iets verbreed worden. WAnt stanley pas er net tussen. (ze hebben op het bedrijf waar de lamoenen gemaakt zijn niet de juiste maten genomen, die wij hadden opgeschreven :S)
Ik heb veel gestapt, en ook een stukje gedraafd. even liep hij onder me uit. Vond ik een beetje eng hahah, Maar al gouw kwam die weer terug in draf. '
nou genoeg geklets hier de fotos. oja ze staan niet op volgorde. Commetaar mag mits opgebouwd, maar hou er rekening mee dat het voor mij pas de 2e keer is. En dat het voor stanley ook pas de 2e keer is na aantal jaren niet meer voor de wagen hebben te gestaan.
1

optuigen
2

3

4

5

6

7

8

9
10

11

12

13

14

ik en mams
15

en nog een rondje over het erf.
oja iemand nog tip. ALs ik me zweep in me hand heb, en hem dus even nodig heb, Dan tik ik perongeluk stanley steeds met de zweep.Dus hoe kan ik het beste me zweep zo stil mogelijk houden haha.

.
leuk voor je