[AR] Ervaringen Kelders Boxer III?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VeerenAshley

Ervaringen Kelders Boxer III?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 09:38

De titel zegt het al:

Is er hier iemand die ervaring heeft met de Kelders Boxer III? Is de wagen stabiel? Goed te trekken door een Welsh Cob van 1.48 m.? Speciale aandachtspunten? Aanrader of afrader?

Alle opmerkingen zijn welkom!

Alvast bedankt!

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 11:14

Afbeelding
k Weet niet of het een boxer III is , mijn pony is 1.40 m ( maar in de toekomst gaat mijn arabier er ook voor) Deze wagen is zeer stabiel,rijdt als een tierelier , remmen doen het goed ,vering vind ik erg goed , en de onafhankelijk beweegbare bomen vind ik erg prettig.Deze heb ik van Cowgirl gekocht , na een grote revisie van lagers, assen en remmen rijdt de wagen weer als nieuw *D k Ben een beginner met mennen en deze wagen voldoet prima in parcour stuurt en houdt de wagen zich zeer fijn

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 14:26

In mijn profiel staat ook nog een foto :D die is iets duidelijker.
Blij te horen dat je er blij mee bent...ik ben nog steeds op zoek...zowel naar de kar als naar de motivatie om weer te beginnen...maar goed.

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 14:49

Ik had een Kelders. Zie foto in Profiel. Nu heb ik vandaag een (nieuwe) Kelders boxer I op kunnen halen. :D :D Mijn oude wagen was super, heel stabiel en reed super licht. Mijn nieuwe wagen is even afwachten, kan nog niet rijden want mijn groom is op vakantie. :+ Hij moet even helpen om het lamoen op maat te maken.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 16:04

Ik heb een Kelders wedstrijdwagen. Hij bevalt erg goed!! Hij is stabiel, stevig en heeft een hele goede vering. :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:49

Ik heb een Kelders Boxer gehad voor mijn vorige paard, was een hele fijne stabiele wagen, veel plezier van gehad!

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 09:35

Bedankt voor jullie reacties! Dan moet ik maar eens serieus gaan nadenken om een Kelders Boxer te gaan aanschaffen, want ik lees niets dan positieve opmerkingen :D

patrick76

Re: Ervaringen Kelders Boxer III?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:44

volgens mij bestaan er geen slechte Kelders wagena. Zelf ook al meerdere jaren een tevreden gebruiker en de volgende wordt zeker weer een kelders wagen