Aqua (Gribaldi) aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cinv

Aqua (Gribaldi) aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 11:39

Al lang geleden maar hier wat fotos van Aqua( Gribaldi) . Heb een zware periode achter de rug , in january february gezondheisproblemen gehad in maart mijn lieve golden moeten laten inslapen en ik ben er vandaag nog niet goed van, ik ween nog iedere dag zo hard mis ik hem...
Maar nu word er serieus terug gewerkt met aqua en erna gaat ze naar een stal op zadelmak gemaakt te worden en dan laten dekken.Ik ben echt blij met haar en t gaat echt super
Maar even trainen weer

Aqua:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://img512.imageshack.us/img512/3585/281s.jpg
Laatst bijgewerkt door Judje op 28-04-09 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Één foto omgezet naar link. Max. 15 afbeeldingen met de img-tag.

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:42

er zitten al een paar hele mooie foto's tussen :j gaat vast een heel leuk paardje worden

Enamorado

Re: Aqua (Gribaldi) aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:00

He cindy! Wat een mooie merrie is het geworden zeg! Wat een gangen en wat kan ze lopen. Wauw! Wanneer wordt ze zadelmak gemaakt?
En hoe gaat het invierno?

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 16:02

HEY EVELIEN !!!!!!!!! HOE IS T ???
oh leuk je te horen !
hé proficiat met je 'nieuwe' paardje hé, ik hoop dat je er veeeeeeeel plezier mee zult hebben maar daar twijfel ik nie aan.

heb net de Da moeten laten komen voor Invierno heeft koliek pff
spuiten gehad...en nu maar wachten op die mest.
De sukkel hij staat er zo triest en uitgeput bij.
Voor de rest ben ik nogal slecht geweest, january en february gezondheid dokters zieknhuis enzo..en in maart mijne oogappel Ralph moeten laten gaan..ik ben nog alle dagen aan het wennen..ik mis hem zo hard, echt verschrikkelijk !
Daarom da ik met Aqua niets meer gedaan heb, nu zet ik ze terug aan t werk en erna volgende maand of zo naar een stal om zadelmak gemaakt te worden, ben er wel al opgekropen , kon het niet laten..heb commentaar mogen horen maar het kribbelde te veel héhé.
Dank je wel voor de complimentjes van Aqua dat doet plezier. Ze is me wat klein uitgevallen 1,65m en vind ze zwaar gebouwd maar ja maar goed voor mij;-) ZOu graag nog een merrie erbij kopen maar mag geen paard meer bij nemen van stefan .Heb mijn oog laten vallen op een prachtige zwarte Rubinstein...argh
Voor de rest nog sukkelen met rug en knie enzo hé.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:50

Hey Cin, leuk om nog eens foto's te zien van je Aquamonster :) En was ze braaf toen je erop ging?
Wat ziet ze er goed uit!

Nog eens sterkte met het verlies van Ralph... En jij weer aan het sukkelen met je gezondheid? Ai nee! :(:)
We moeten snel nog eens afspreken (ik heb hier nog een leuk hengstje staan dat jij nog niet ontmoet hebt ;) ).

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:57

hoi cin,wat leuk weer eens wat van je te zien...

heel veel sterkte met het verlies van ralph..je grote vriend,kan me zo voorstellen dat je hem mist...

en aqua ziet er goed uit,hoe oud is ze nu??

en sterkte met vierno,hoop dat de koliek snel over gaat... :(:)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:01

Ow koliek! Heb ik nog overgelezen...
Hoe is het nu met Vierno?

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:55

woow mooi paard veel sucses met zadel mak maken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 15:47

Hey Cindy!

Wat leuk hier een topic te zien! Ik herinner je uit het barokke paarden topic.. Nog een knuffel voor Invierno zeg :(:) . Balen van die koliek! Hoe is het verder met hem? Rijd je hem nog?

En sterkte met het verlies van je oogappel..... :(:)

En dan nu Aqua! Jeeetje, wat is de tijd snel gegaan. Ik herinner mij dat ze net bij je was.. wat doet ze het super! Complimenten hoor Cindy :) !

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 19:02

OOOOOOOOOOOOOOOH SUPER jullie te horen echt waar !
wat leuk...zijn jullie hier nog zo actief op de forum?
bij mij is t zo lang geleden en niet meer echt actief.
Ik zal jullie allemaal antwoorden :-)

Dank jullie in ieder geval
Met Inviernoke gaat het goed nu hij is erdoor denk ik.Oef !

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 19:07

Idra schreef:
Hey Cin, leuk om nog eens foto's te zien van je Aquamonster :) En was ze braaf toen je erop ging?
Wat ziet ze er goed uit!

Nog eens sterkte met het verlies van Ralph... En jij weer aan het sukkelen met je gezondheid? Ai nee! :(:)
We moeten snel nog eens afspreken (ik heb hier nog een leuk hengstje staan dat jij nog niet ontmoet hebt ;) ).

OOOOOH JA nu kan ik weg hé, allez ja nu even niet door die stoeme rug, vandaag gans de dag plat gelegen pff
Maar met Ralph ben ik 8 maand niet meer uit huis gegaan , zelf nie op straat ! bleef nacht en dag bij hem..
Laten we dus afspreken, en jij ook welkom hoor om mijn monster te komen zien, kan je me zeggen hoe je ze vind nu.
Jaaaaaaaaaaa ze was braaf, stef en mijn vriendinnen verklaarde me gek, omda ik alles gans alleen deed/doen, bon niet verstandig geef ik toe maar ja...
T kriebeld zo hard hé zou zo graag zelf erop beginnen maar da mag ik echt niet riskeren.

Tja die gezondheid hé, en ik heb mijn jaar niiet, sinds january begin al, is het een nachtmerrie....en dan ralph...
en t gaat voort de miserie...

Zeg en valt hem mee de hengst? is het niet te zwaar zo 2 paarden intensief rijden? je moet me alles vertellen hé !! en stuur maar gerust mails hé naar mij ! vergeet me nie.

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 19:11

Prinslover schreef:
Hey Cindy!

Wat leuk hier een topic te zien! Ik herinner je uit het barokke paarden topic.. Nog een knuffel voor Invierno zeg :(:) . Balen van die koliek! Hoe is het verder met hem? Rijd je hem nog?

En sterkte met het verlies van je oogappel..... :(:)

En dan nu Aqua! Jeeetje, wat is de tijd snel gegaan. Ik herinner mij dat ze net bij je was.. wat doet ze het super! Complimenten hoor Cindy :) !

Ow dat is lief, dank je hoor !!
Zeg en proficiat ik denk da je een paardje hebt niet? Super zeg ! veel plezier samen hé
Invierno was ik goed aan het rijden even zo een 2tal maanden en dan PAF niets meer kunnen doen door mijn gezondheid en nu staat hij sinds november stil hé te genieten van de wei, tja das het leven van mijn paardjes.
Zij klagen niet , alleen ik ;( 8-)
Ik zou nu graag weer de draad oppakken want hij vorderde zo goed !! maar ja nu ben ik weer echt slecht...
ach t we zien wel.
voilà voilà.

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 19:12

kathe_blanco schreef:
woow mooi paard veel sucses met zadel mak maken

Heel erg bedankt ! :-)