truckjes voor inimini pony's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

love_01

truckjes voor inimini pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 13:59

Sorry als het hier fout staat.

Hallo,

Wij hebben kleine mini shetlanders wij willen ze graag truckjes leren. Ik heb gekeken bij het wikki bij vrijheidsdressuur. *D
Daar staan verschillende truckjes maar niet hoe je ze verstandig kan aanleren. Hebben jullie tips? Of weet je een goed boek??
Er wordt aangeraden een klikker te gebruiken, die hebben we al gekocht. Maar gebruik je die voor aandacht te trekken of als beloning? En waarom?

Ik weet dat bokt altijd commentaar geeft op het aanleren van steigeren. Zoals je hopelijk begrijpt is dit niet ons doel. Ik las namelijk net een topic over de gevaren daarvan (vooral wanneer je het aanleert als je erop zit)

De truckjes moeten allemaal geschikt zijn voor grondwerk. We kunnen er immers niet meer op rijden!!!

Groetjes van ons,

En alvast bedankt voor al julie tips....:)

Toine_

Re: truckjes voor inimini pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 14:07

Ik wist een hele goede site, ben hem alleen vergeten. Daar stond op hoe je wat aan moest leren en waar je op moest letten etc.
Ik zal ff zoeken ;)

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 14:09

zonneke1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 08:24

Dit ga ik met onze shet ook proberen :D

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:30

Topics over hoe te beginnen met vrijheidsdressuur zijn niet toegestaan, zoals je in de charter kan lezen: [GVL] Welkom op: [GVL] Grondwerk, Vrijheidsdressuur en Longeren
Daarom hier een slotje.

Er is een FAQ (meest gestelde vragen) over vrijheidsdresuur: [GVL] FAQ Vrijheidsdressuur (lees dit eerst!) , via de zoekfunctie kan je ook veel informatie vinden en in de charter staat ook een link naar interessante Wiki-artikelen, topics en andere sites.

Tevens zijn berichtjes als "Dit ga ik met onze shet ook proberen" niet de bedoeling. Wij noemen dit 'Stipjes' en daar zijn andere mogelijkheden voor, die je kan lezen in het topic [FZ] Nieuwe versie van de forumsoftware De functie is vernieuwd en je kan nu ook je stip zetten als je het topic hebt geopend, door linksboven op het rondje te klikken.