Omdat ik gisteren door het gedrag en de reacties met mijn pony erg enthousiast werd (wat we gedaan hebben is hier te zien: [GVL-ITP] Welke pony doet dit nou ... ? ) wil ik wel vaker zo met hem "spelen". Maar steeds hetzelfde doen gaan we beiden niks vinden .. Echter ben ik niet zo goed in dit soort dingen, niet genoeg fantasie

Dus vandaar hulp gevraagd .. Wat kan je allemaal gebruiken om te "spelen" met je pony? Of dingen die je kan doen zonder iets zijn natuurlijk ook welkom
Grondwerk en (de basis van) vrijheidsdressuur doen we/gaan we mee starten, maar ik zoek allerlei dingen zodat ik veel kan afwisselen (natuurlijk niet elke 5 minuten iets nieuws, maar jullie begrijpen me hopelijk wel
) want dat heeft de pony wel nodig ..Wat ik ter beschikking heb (even zo uit mijn hoofd) zijn volgende dingen:
- een zeil (als in: verpakking van het hooi
ook kleinere stukken zijn er, zolang het niet weggegooid wordt
)- houtblokken/planken
- (grote) emmers (voor zover ze niet zijn gesneuveld toen ik een tijd terug eens ging springen
)Denk dat het dat zowat is ..
Hier thuis heb ik misschien ook nog wel ergens een paraplu enzo die ik eens kan meenemen (waarvan het geen kwaad kan als die sneuvelt
). Dingen van thuis mogen dus ook, ik denk er misschien gewoon niet aan en wie weet hoeveel bruikbaars ik ter beschikking heb
Of dingen die makkelijk te vinden zijn in een paardenshop (of andere winkel), mogen ook 
Dus, wat kunnen we doen/kunnen we gebruiken? Ga je gang

Ps: een houtblok waarop hij dan kan gaan "staan" (op het blok) heb ik gisteren ook geprobeerd, heb nog nooit zo'n ongemotiveerde pony gezien, hij vond het helemaaaaaal niks
Dus dat schaffen we al af
Voor de rest heb ik nog niet veel geprobeerd, dus er zijn best nog wel wat mogelijkheden denk ik
Kom er alleen niet op
), een grote handdoek, plastic tassen..
(we hebben ze toch staan voor bij endurance of TREC, en eventueel wat draad ertussen om het 'af te sluiten' want balken heb ik niet .. en we zijn vertrokken 
er kan genoeg, succes!