Sinds enige tijd ben ik een enorm fan van de boeken van Mark Rashid. Het toepassen van zijn methode wil me in de praktijk niet altijd helemaal lukken (ligt niet aan zijn methode maar aan mij
), maar ik vroeg me af of er meerdere bokkers zijn boeken hadden gelezen (ongetwijfeld) en hoe die dan evt. zijn methode in de praktijk toepassen en ik zou ook willen weten hoe andere bokkers over zijn methode denken. Ik heb nl. ook wel eens van iemand gehoord dat die de methode helemaal niets vond (diegene gebruikte zelf wel NH), maar de reden hiervoor is mij erg vaag gebleven.
maar als je in een zoekmachine van Lycos Mark Rasid intypt moet je 'm kunnen vinden. Het zijn erg leuek boeken, hij heeft leren omgaan met paarden van the old man (zoals hij hem zelf noemt) en die man heeft het weer van een indiaan geleerd. Je moet zijn site eens bezoeken en eigenlijk ook zijn boeken lezen (zijn helaas wel in het engels) het zijn leuke verhalen en hij vertelt daarin niet hoe goed hij wel niet is maar dat hij eigenlijk ook dezelfde fouten heeft gemaakt zoals vele anderen die maken.
Ik had het kunnen weten. Ik zocht net het adres van de website van Mark Rashid en dat is dus
dus ik hoop dat je er wat aan hebt.