). Ik wil hier dus echt wel verder mee! Ik ben begonnen met het kijken van de DVD´s van het oude level 1, en heb de boekjes nu tijdelijk te leen. Ik heb zelf al een touwhalster en een leadrope (van Voest), hier werk ik al ruim een jaar mee. Op stal heb ik een carrot stick met savvy string zien staan, ik ga navragen van wie deze is en of ik hiermee mag werken tot ik eigen materiaal heb. Dus een week ofzo kan ik wel vooruit denk ik, maar dan...Nu ben ik me dus aan het afvragen wat het handigste is om aan te schaffen.
Voor mijn gevoel kan ik nu kiezen uit 2 dingen:
On Line Kit voor 199 USD (Dit is ong 150 euro, ik heb een promo code en hoef dus niet meteen lid te worden van de Savvyclub).
(Kit includes: The On Line Patterns (DVD, book of tips, progress map and handy pocket guide), plus you'll receive the HorsenalityTM DVD and the Seven Games DVD originally released as part of the Success Series, as well as a carrot stick, savvy string, 12-foot Line and halter.) Nadeel is dat ik een heel aantal dingen uit deze kit al heb. Los kopen is echter nog kostbaarder, en losse carrot stick kost al 62.67 USD en als je lid bent van de Savvy Club: 47.00 USD.. Daarbij krijg je denk ik ook verzendkosten en ik kan nog niet echt vooruit.... dus los aanschaffen schiet denk ik niet op.
Complete Kit voor 1952.49 USD (= ong 1470 euro), als ik lid wordt van de Savvy Club: 996.00 USD (= ong 750 euro)
(This Kit provides you with everything you need for all Four Savvys. Kit includes: The On Line Patterns, Liberty Patterns, FreeStyle Patterns and Finesse Patterns (each set includes a DVD, book of tips, progress map and handy pocket guide), plus you'll receive the complete Success Series, as well as a carrot stick, savvy string, 12-foot Line, halter, 22-foot Line, 45-foot Line, hackamore and a complete cradle bridle system.) Dit is wel vrij duur, maar ik denk dat ik hier best lang mee vooruit kan, en dat ik geen losse dingen meer aan hoef te schaffen (ok, behalve een zadel dan, ook een leuke grap
). Ik wil zelf niet met een bit gaan rijden, dus die blijft ongebruikt of verkoop ik door, de rest van het pakket lijkt me erg bruikbaar.Ik hoop dat er hier mensen zijn die bekend zijn met PNH en die mij hierbij kunnen helpen. Alvast bedankt!