[AR] [vd] trainingsavondje!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

[vd] trainingsavondje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 22:34

Omdat ik een (misschien bekend) probleem heb dat ik veel te veel wil en veel te weinig tijd heb Haha! heb ik besloten om een vaste trainingsavond VD te maken. Dit omdat ik er anders gewoon niet aan toe kom, of juist aan niks anders meer toe kom.
Dit is dus de donderdag avond geworden.
Afijn, ik de bak in met Jamaica en hon, en eerst even lekker hun gang laten gaan (rollen en kroelen dus Haha!), toen mijn zakken vol gestopt met snoepjes, zweep erbij, Jamaica gepakt, en een paar keer laten buigen. Dit keer met duidelijk stem en zweep commando, zodat ze dit straks ook gaat doen zonder dat ik haar moet lokken. Het begin is er, ze gaat met haar neus tussen haar hoeven, gaat dan terug, en staat me aan te kijken, waar is je hand nou??? Haha! Gaat wel goedkomen....

Toen ben ik even bezig geweest met het compliment. Hier waren we verschrikkelijk aan het stuntelen omdat Jamaica nogal wat ruzie met haar evenwicht heeft, omdat ze met haar hoofd veel te veel naar mij toe komt.
Eerst het been aangetikt, zodat ze een voetje gaf, en ze bleef dit braaf omhoog houden tot ik het pakte. Het touw liep langs de andere kant van haar hals en vervolgens over de schoft, zodat ik haar hier en daar een beetje kon corrigeren, en jawel, het kwartje is gevallen!
Ze zakte keurig op 1 knietje, en ik sprong haar letterlijk om haar hals "braaaf paard!!" En jamaica: "owh, bedoelde je dat? Zeg dat dan gelijk!"
Ook heb ik een paar echt lopende passen eruit gekregen, en kan ze nu wijken (aan de hand)
Moet dit echt vaker doen, werpt echt zijn vruchten af zo!

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:48

Wat leuk zeg dat het zo goed gaat Haha!
En dat met de buiging gaat wel goed komen denk ik, daar had Corretje in het begin ook last van Haha!

En de volgende keer misschien foto's Haha!

JollyHumpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 12:03

sowee !! dat gaat snel dan !!
Ik ga zoiets ook maar doen !! een oefenavind !! ( in mijn geval denk ik middag,,,,,, Lachen )
weet je wat me leuk lijkt, als je ze met zn 2e iets kunt leren dus dat ze bijv. tegelijk omkeren of what ever !! Haha! suc6 dr mee !!