Wat een leuke pony. 
Probeer ook goed op je eigen positie ten opzichte van haar te letten.
Je vraagt haar op 0.31 terug met je hand die je omhoog doet, maar tegelijk blijf je in drijvende positie met haar meelopen. Ze komt uiteindelijk niet terug, maar draait op 0.46 gewoon om. Probeer dus sneller en consequenter te zijn in wat je vraagt.
Voor een duidelijke overgang terug stap je vóór de denkbeeldige schouderlijn, in remmende positie. Daarbij draai zelf je heupen ook duidelijk naar achteren (speel maar dat je een paard bent dat onwijs verzameld halthoudt
) en steek daarbij dan je hand op. In het begin zou ik ook nog gewoon het stemcommando 'hooo' er bij gebruiken.
Bouw ook iets meer rust in, het lijkt nu of je soms een beetje aan het 'jagen' bent door het klikken met je tong en zwiepen met je zweep. Vraag bijvoorbeeld ook eens een overgang stap-halt terwijl ze op de hoefslag blijft, of vraag haar je toe en een pasje achterwaarts.
Beloon haar als ze een goede overgang maakt ook wat uitbundiger, die op 0.59 draf-stap is heel erg netjes maar je geeft haar daar voor zover ik kan zien geen bevestiging in. Gewoon even über-enthousiast "jaaaaa, goed zo droppiewoppie" kan al wonderen doen.
Het voorwaarts vragen zou je denk ik ook iets subtieler kunnen doen. Bij Lola heb ik het uitgebouwd vanaf het stemcommando, en daarbij dan de hulp dat wijzen naar de hak van het achterbeen draf was, wijzen naar het kruis galop. Hebben ze héél snel door.
Je heft nu je hand met een 'zwiep' omhoog, het is meer de schrikreactie waardoor ze voorwaarts gaat dan het commando op zich.
Veel succes met de show!