ik weet wel het een en ander van Parelli, maar wil nu toch iets meer informatie. Ik ben daarom benieuwd naar meningen.

Ik heb de proefdvd (die overigens heel erg stoort) en het boek, héél veel gelezen en bekeken ed maar vrij weinig 'officieels', doe wel veel grondwerk met mijn pony en neem een hoop van Parelli erin mee (vooral de vorm, minder de uitwerking dus, haal er een hoop inspiratie uit - en ja, ik weet dat het natuurlijk om de weg er naartoe gaat, en niet om de uitvoering
)Het lijkt me nu wel leuk om er iets meer mee te doen en me er toch iets specifieker in te verdiepen.
Wat is aan te raden?
Savvy Club Member worden; hoeveel staat er nu op wat voor mij 'leuk' is? Hoeveel van de oude levelpakketten staat er nu daadwerkelijk op?
Gewoon de oude levelpakketten nemen er daar wat uit pikken? (Ik ben dus niet van plan straks dat programma te gaan volgen - dat sowieso niet)
Aan de slag met de nieuwe patterns?
Vooral het grondwerk interesseert mij en is iets waar ik me verder in zou willen ontwikkelen.

Ik weet dus wel ongeveer hoe het systeem in elkaar zit maar ben benieuwd naar jullie mening over wat in mijn situatie aan te raden is.