[AR] Speling, geleider bokkussen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suusje26

Speling, geleider bokkussen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 16:09

Heb ik eindelijk mijn lamoen goed afgesteld, chris weer op ijzers en de rest op orde, komt het volgende probleem.

Ik ben van de week voor het eerst met mijn nieuwe wagen het bos in geweest. Nu is het daar hobbeligere dan in de bak, of op de weg.
Nou merkte ik dat er speling zit in mijn (verstelbare) bok kussen. De geleiders waar het in vast zit word maar aan 1 kant vastgezet, wat denk ik ook het probleem is. Maar mijn vraag is hoe jullie datt opgelost hebben.

Ik heb het bedrijf al gebeld war ik het vandaan heb, maar daar hebben ze het momenteel heel druk dat het wel 6 weken kan duren. Ook zijn de kosten vrij hoog.

Wie heeft de gouden tip voor mij? :D

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:33

Ik vind dit wel een hele slechte service van degeen waar je de wagen hebt gekocht..
Zijn het de geleiders om het bokkussen naar het midden te schuiven of van voor nar achter...

In het eerste geval bokkussen gewoon vast in het midden zetten

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 16:46

Echwel schreef:
Ik vind dit wel een hele slechte service van degeen waar je de wagen hebt gekocht..
Zijn het de geleiders om het bokkussen naar het midden te schuiven of van voor nar achter...

In het eerste geval bokkussen gewoon vast in het midden zetten

Nja, slechte service wil ik het niet noemen. Ze willen zo mijn wagen op komen halen en het op een profesoriche manier maken, wat ikzelf niet zie zitten, en wil ook niet lang wachten ;) . En anders moest ik de hele geleider vervangen, en dat kost wel geld..

Nee, het zijn de geleiders om van voor naar achter.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:47

Maar ze moeten toch zorgen dat je de wagen per direct gemaakt hebt?
Als ik een probleem met wagen heb ga ik naar wagenmaker en hij repareert het ter plekke, dat moet je gewoon eisen als je een nieuwe wagen hebt gekocht