Op zoek naar koersende en uitgekoerste Dravers!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WendyBZ

Op zoek naar koersende en uitgekoerste Dravers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 12:39

Sinds 19 maart is Dravers.net online, een nieuwe website over koersende en uitgekoerste Dravers. We hebben inmiddels al zo'n 27 Dravers met een eigen profielpagina en ook al enkele blogs. We willen echter proberen zoveel mogelijk Dravers te verzamelen en te laten zien dat ze absoluut niet 'af' hoeven te zijn na hun koerscarriere, en wat voor veelzijdige dieren het zijn.
Lijkt het je leuk om voor jouw Draver een profielpagina te maken, stuur dan een pb met je mailadres naar mij, dan maak ik een account en een pagina voor je aan, die je dan zelf kan vullen met tekst en foto's. :) Ook zijn we nog op zoek naar mensen die in de sport rijden met hun Draver (endurance, dressuur, spingen, cross, western, etc) die een blog bij willen houden.
Iedereen is welkom, ook papierloze Dravers, misschien kom je op deze manier zelfs nog in contact met mensen die je paard kennen. +:)+

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:42

Jij zat toch eerst bij een andere draverssite?
Ben even de naam kwijt... :o

Ik ga even kijken! :j

Edit: Ziet er goed uit! nog een beetje "kaal" maar wel goed overzichtelijk! :))

Chantalll

Re: Op zoek naar koersende en uitgekoerste Dravers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:46

Go Wendy ! netjes hoor

Gen_Cal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:48

heeey,

Mij lijkt het ook leuk om op jouw site te staan.. ik heb een draverhengst van 22... hij schijnt ook veel gekoerst te hebben, weet alleen geen details helaas. ik weet alleen dat de vorige eigenaar hem van de slacht heeft gered en dat er geen papieren zijn mee gegaan (heb me laten vertellen dat bij hengsten zelden papieren meegaan )... Dus ik zou er graag bijwillen aangezien mijn paardje nog erg levedig en actief is en absoluut niet naar de slacht had gehoeven.

groetjes Genta

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 12:52

Stuur maar even een pb met je e-mailadres, dan leg ik je ook uit hoe het verder werkt :)

Gen_Cal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:59

okeee.. leuk zeg :)