Ik heb al een wagentje voor stanley een 2 wielswagentje. Alleen de lamoenen moeten nog verbouwd worden.
Maar eerst stap 1.Het tuig: Stanley heeft al enkele keren het tuig om gehad en hij vond het allemaal prima. Vandaag 22 maart 2009. Ging ik weer oefenen met het tuig. Dus ook achter hem gelopen enz. Hij reageert er allemaal goed op.
Ook hebben we vandaag voor het eerst gekeken hoe Stanley zou reageren als iemand aan de strengen ging hangen. Stanley deed het super hij deed geen stappen achteruit en toen ik voorwaarts zei, stapte hij keurig naar voren en sleepte hij mijn stalgenoot mee. Hij hing vollop met zijn hele gewicht aan de strengen. Ook toen ik Stanley liet stilstaan bleef hij keurig stil staan,en ging hij niet naar achterwaarts.
Ook mijn stalgenoot die met zijn haf ment, vermoed dat hij het allemaal wel al eens gedaan heeft.
Helaas geen foto’s van dat me stalgenoot in de strengen hing en ik hem voorwaarts hield en hem stuurde.
Hier paar foto's
Stanley in het tuig.

Als hij dat rond staan nou eens met rijden deed

Iemand nog tip hoe ik kan zorgen dat die plukken niet voor zijn ogen komen.En volgens mij moet ik ook zijn neusriem wat lager doen.
En zo zie je stanley als je achter hem loopt.

! En bij zijn voorpluk zou ik gewoon een elastiekje in doen...