Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hafjelinger schreef:Ik zou zelf vierwielig nemen. Omdat dat ook niet om kan vallen. Als je dan ooit nog wil tweespannen, is er ook nog een mogelijkheid om daar een boom op te zetten.
Divine schreef:hafjelinger schreef:Ik zou zelf vierwielig nemen. Omdat dat ook niet om kan vallen. Als je dan ooit nog wil tweespannen, is er ook nog een mogelijkheid om daar een boom op te zetten.
, vraag me echt af met welke wagen ik vorig jaar nog om ben gegaan. Even denken.... ik heb er twee, in totaal 8 wielen, maakt dat elke wagen er 4 heeft.... nope, ik ben toch echt met een 4-wielige omgegaan. (Oke, was in een marathon, maar door zoiets knulligs, dat had in een gewoon ritje buiten ook kunnen gebeuren)
Tegenwoordig zijn er ook tweewielers waarmee je met een tweespan kan rijden, dus dat hoeft echt geen reden te zijn om direct een vierwielige wagen te kopen.
Vaak zit een vierwielige wagen wat prettiger, maar let dan goed op dat je niet direct aan een (te) zware wagen zit, aangezien je pony's niet zo groot zijn.
Verder is de keus tweewieler danwel vierwieler erg persoonlijk. Er is geen maat "wat zou voor mij het handigst zijn".
hafjelinger schreef:Ik wist niet dat je met een tweewieler kon dubbelspannen! Grappig.
Dat omvallen bedoel ik eigelijk dat ie tegen de muur op moet staan of een kruk ofzo onder de burries.
hafjelinger schreef:Ik zou zelf vierwielig nemen. Omdat dat ook niet om kan vallen. Als je dan ooit nog wil tweespannen, is er ook nog een mogelijkheid om daar een boom op te zetten.
Divine schreef:hafjelinger schreef:Ik wist niet dat je met een tweewieler kon dubbelspannen! Grappig.
Dat omvallen bedoel ik eigelijk dat ie tegen de muur op moet staan of een kruk ofzo onder de burries.
Dat een wagen een steun nodig heeft om te blijven staan is toch helemaal niet relevant om zo'n wagen wel of niet aan te schaffen.
Als je je iets meer in de materie verdiept, zul je zien dat er tegenwoordig uitgekiende tweewielers worden gemaakt die voor tweespan gebruikt kunnen worden.