[AR] Foto's Boxtel oefenmarathon

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

klijnliesje

Foto's Boxtel oefenmarathon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 09:44

Wie is er gisteren naar de oefenmarathon in Boxtel geweest en weet waar er foto's te vinden zijn, of heeft foto's gemaakt. Ik zou graag foto's van mijn zoon met opa hebben enk. paard starte om 14.15 uur.

Dank je voor tips..
;)

hafjelinger

Re: Foto's Boxtel oefenmarathon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 07:27

Ik heb ook meegedaan en de eerste foto's al gekregen. Hier komt de link:
http://www.evenementenbegeleiding.nl/in ... ult2=fotos

Meer foto's zijn er nog niet.

Trouwens, ik vond het wegtraject erg lang. Ik deed mee met een enkelspan pony die half dood was na het wegtraject en ik ging bijna ik stap door de hindernissen. Uiteindelijk wel foutloos gereden 3de geworden!
Hoe had jij het gedaan?

klijnliesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 09:13

Hoi hafjelinger ons paard was ook echt moe en uiteindelijk de laatste 2 hindernissen opperdepop. Ik heb niet gewacht op de uitslagen maar die komen vandaag op startlijsten.nl en mijn zoon heet Thom hellebrekers enk paard dus ik ga kijken Was zijn 1e wedstrijd met paard en hij is pas 13 dus ik ben met alles tevreden hij had in ieder geval foutloos de hindernissen gereden zonder te botsen. Hij start officieel in Gorssel . En jij rijdt ook 123 wedstrijden?

groetjes en als je nog meer foto's weet hoor ik het graag.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:09

Met 123 wedstrijden bedoel je dan samengestelde wedstrijden? Ik ben zelf ook 13 en ik heb in juni mijn eerste officiële met startkaart. Foutloos is hartstikke goed! Want 7 hinddernissen wiujkt wel af van het normale. Ik vond het wel moeilijk om ze te onthouden, maar toch gelukt. IK zal de foto's sturen als ik meer heb.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 19-03-09 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd.

klijnliesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 11:11

Leuk zeg dan gaan we elkaar nog meeten deze zomer.. op mijn blog staat ook nog stukje van thom en ik ben zo trots op hem.
Hij is nl. autistisch en zit op aangepast onderwijs heeft geen vrienden alles 1 op 1 dus ik vind dit echt superfijn voor hem.
Jij hebt ook leuke pony's zie ik. Spannend he?
Wij rijden zelf ( pa en ik ) enkelspan klasse 4 dus als ik je ergens mee kan helpen roep je maar.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 07:25

Oke, dat zal ik melden! Ment Thom al lang?

klijnliesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 09:22

Thom is 2 jaar geleden begonnen met Prins (pony) en heeft in totaal zo'n 4 oefenmarathons gereden en wel dressuur vaardigheid daar was ie L dressuur en m vaardigheid met het paard is ie pas in november begonnen en hij rijdt 4 a 5 x per week onder begeleiding van opa en lest 1x per maand bij Rini ( die dat super doet met Thom) is ie pas mee begonnen. Puntjes op de i zetten

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 16:33

Gaaf! Ik ben ook zo'n 2 jaar bezig, maar pas een half jaar met wedstrijden met een pony. Ik krijg 1x per week les bij Ben Voets en ik rij 4x per week zelf met een vriendin of m'n vader of moeder. Wij zijn nu aan het zoeken naar een New Forest. Mijn pony is n.l 16 jaar. Dus er moet vervanging komen. Misschien zien we elkaar wel op een wedstrijd, misschien rij ik wel een keer tegen Thom! Mijn volgende wedstrijd is in Lierop 29 maart. Bedankt voor je reactie op m'n site trouwens! :)