Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zou best zonde zijn.

) en die was er helemaal niet blij mee. Kwam opeens naar buiten vliegen waar ik in hemelsnaam mee bezig was, gevaarlijk, als paard schrok kon hij in de strengen verstrikt raken of ik kon een schop voor mijn hoofd krijgen, aangezien je zo laag achter de achterbenen zit enz enz.
Jelleee schreef:Waarom wel voor de slee en niet voor de kar? Dit vind ik een beetje vreemd, sorry.
Je hebt voor de slee óók een goed tuig nodig, en GEZOND verstand. En sleeën op gras, uhm tja ik hou wijselijk mijn mond.
. Ik haalde vroeger ook allerlei dingen uit met mijn pony, waarvan ik achteraf denk: was dat wel zo verstandig?
Jelleee schreef:Isabonny, ja dat weet ik zelf ook wel hoe een kar in elkaar zit, ik men zelf ook, mijn reactie hierboven was ook een beetje sarcastisch bedoelt, omdat ze willen gaan sleeën op gras en waarom dan niet met een kar. En ik vind dat je voor mennen toch echt gezond verstand moet hebben, tiener of niet.
.
. Maar ik heb vroeger ook behoorlijk wat blunders gemaakt met mijn pony's
. Tis geen schande hoor
, maar tegenwoordig met het internet, kun je proberen de jongeren hier en daar wat "veiligheidstips" te geven.