[AR] Eiindelijk, mijn nieuwe marathon wagen is er!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suusje26

Eiindelijk, mijn nieuwe marathon wagen is er!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 19:30

Na een, voor mij, te lange winterstop is mijn nieuwe wagen er eindelijk :D Kan nu al helemaal niet meer wachten om chris er weer in te spannen.
Helaas, door gezondheidsomstandigheden van mij moet ik nog even een paar weekjes geduld hebben. Maar hij is er wel :)

Ik heb hier aantal foto's, helaas nog niet in gebruik maar ben zo blij dat ie er nu is dat ik dat even met jullie wil delen!

Zie hier, mijn nieuwe wagen.....

Zo stond de wagen te koop
Afbeelding

Goed ingepakt,..
Afbeelding

En uitgepakt...
Afbeelding

Het is een recreatie wagen, maar gericht op het marathon. Heeft voor en achter schijfremmen, verstelbaar bokkussen, enkel en dubbelspan, en betere vering.

Heb alleen nog probleempje met lamoen kwam ik net achter, maar daar open ik nog andere topic over..

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 19:33

Wat een verschrikkelijk mooi ding zeg!Je kunt vast niet wachten om daarmee rond te rijden!Ik vind de kleur ook heel mooi!

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 19:44

Mooie wagen!
Maar ik zou er niet zo'n hoes / zeil over doen, bij iedere keer op en af doen beschadig je de lak en gaat die er vanzelf een keertje helemaal af, en dat is toch zonde.
Ik zou naar iets kijken, zoals b.v. lakens, die beschadigen niet de lak, wel bescherming tegen stof e.d..
Daar kun je ook een hoes van maken.
Ik zie ook dat je een slot met ketting op je wagen hebt zitten, heel verstandig, maar is de ketting besschermd?
M.a.w. zit er b.v. doorzichtig plastick om heen? Anders ben je echt zo je lak kwijt.
Veel menplezier met je wagen! ;)

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 21:32

josie schreef:
Mooie wagen!
Maar ik zou er niet zo'n hoes / zeil over doen, bij iedere keer op en af doen beschadig je de lak en gaat die er vanzelf een keertje helemaal af, en dat is toch zonde.
Ik zou naar iets kijken, zoals b.v. lakens, die beschadigen niet de lak, wel bescherming tegen stof e.d..
Daar kun je ook een hoes van maken.
Ik zie ook dat je een slot met ketting op je wagen hebt zitten, heel verstandig, maar is de ketting besschermd?
M.a.w. zit er b.v. doorzichtig plastick om heen? Anders ben je echt zo je lak kwijt.
Veel menplezier met je wagen! ;)

Je hebt helemaal gelijk! Ik had eerder een autohoes, alleen was die gesneuveld. Maar nu wil ik idd ook een andere autohoes kopen, alleen moet ik de maten nog even goed opmeten ;)

Is idd met een ketting vast gezet, ook daar heb ik nu ander slot voor. De andere wagen stond namelijk op een andere plek waar de wagen via de wiel aan de muur was bevestigt. Maar ik heb nu zo'n moter slot, want deze ketting krijgen ze ook zo door als het moet...

Divine

Re: Eiindelijk, mijn nieuwe marathon wagen is er!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:14

Bij de Praxis hebben ze extra grote autohoezen (voor stationwagon), zijn daar goedkoper dan bijvoorbeeld een hoes van Halfords (zei zij die het bonnetje van de veeeeel te dure Halfords-hoes al weg had gegooid toen ze bij de Praxis naar binnen liep... :()

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 17:37

Mooie wagen!
Onze kar staat bij ons in de garage en er zit gewoon een matrashoes overheen. :)