Ja, ik!
Heb 3 cursussen gevolgd, communiceren 1 en 2 en rijden 1. Heb nog steeds les van een van de terra natura instructeurs.
Ik gebruik de dingen die ik tijdens de cursussen heb geleerd nog steeds dagelijks. Heel veel eyeopeners en veel te logische dingen die allemaal samen bijzonder effectief blijken om samen te werken met je paard.
De cursus zelf was altijd megagezellig. Organisatie was goed, uitleg was goed, ook veel persoonlijk. En de lunch erg lekker 
Het enige is dat je jezelf erop in moet stellen dat het niet alleen werken met de paarden is maar ook theorie en praktijkoefeningen zonder paard. Want als je bijv.met de rijcursus erop rekent de hele dat op je paard te zitten valt het nogal tegen.
De cursus geeft je handvatten die je nodig hebt. Maar het grootste gedeelte moet je zelf verder uitwerken.
Ik heb dat de eerste 2 cursussen gedaan door achteraf met een medecursist af te spreken en samen met de paarden te werken (gezellig, en je kan elkaar feedback geven) en na de 3e cursus ben ik les gaan nemen, was toen ook mijn jonge merrie aan het inrijden vandaar.
Ik moet wel zeggen dat er grote verschillen tussen de instructeurs zitten, de ene vind ik duidelijk beter dan de andere. Cursussen gaan altijd goed maar als je lessen wilt nemen zou ik wel ervaringen van andere vragen over de betreffende instructeur.