de eerste weken vond ze het idee dat ik achter haar liep al angstaanjagend, heel rustig overheen gewerkt, en sinds een week stevig werk aan de lange lijnen

dus hier een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=1YM7QJJkwcY
(verzamelde galop, stukje renvers, capriole, levade, verzameld drafje)
(p.s. verwacht niet al te veel, het is nog opstart fase, en ze vind het nog steeds een beetje griezelig
)(p.p.s. ja de lijn is iets te kort, maar ik ga nog een langere kopen, en een longeersingel met leidselgaten
)
Ik zou wel oppassen met die capriole, want je paard slaat echt zijn achterbenen uit, en als je die in je gezicht krijgt... 
de kans dat je een trap krijgt is echt heel erg groot nu, ook al doet je paard het niet expres.
Ik vind het geheel er ook heel trekkerig uit zien, op sommige momenten hang je gewoon aan de lijnen, dat is volgens mij niet echt de bedoeling
jammer dat je niet voor rede vatbaar bent, we proberen je alleen maar van tips en advies te voorzien hoor
lol.
Ik had hem even op stop gezet op het hoogste punt.. Wauw echt knap he. Ik vind het meerennen op zich geen probleem, dat is meestal wat makkelijker in het begin, MAAR dan mag je geen contact hebben