Vandaag ging ik met Timon fietsend naar Evelien. En daar had ik hem in stal gezet. Die was vet groot! Wel 2 meter bij 2 meter ofzo! En timon rollen joh! Nie normaal. Hij ging rollen 2 seconde staan en weer rollen. Zo ging het maar door

En daarna gingen we oefenen voor onze show! Nou en timon liep vet mooi aan de teugel enzo! En toen ging Odin (fjord) dus op het blok staan en timon eronder door!! Ik vond eht vet eng want ja als odin nou eraf springt

Dus ik vet belonen enzo! Nou en daarna heb ik heb nog 2 keer laten leggen! Vet goed!
Dus toen gingen we terug fietsen (in de regen :@) En toen gingen we dus naar Pauline en haar paard werd net de trailer in gesmeten want die is dus vetkocht :w Nou dus daar had ie ff pauze en toen was ik terug op stal. Toen ging ik ff tegen de eigenaar zeggen dat hij timon's deken op moest laten en toen vroeg ik ook of timon 30 mei bij odin mag slapen want 1 juni is dus de show en anders moet timon heel veel lopen en dan nog eens een show.. Dus daarom blijft ie dan slapen! Wel gezellig. Maar het mocht dus! De eigenaar is heel makkelijk hij zei: Ja, ik zag je maandag oefenen het zag er heel leuk uit, maar als jij het regel is het wel goed hoor. Dus toen had ik timon ff wat muslie gegeven en toen ben ik naar huis gegaan...