[AR] 1e menwedstrijd Arvanti

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arvanti_haf

1e menwedstrijd Arvanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 19:26

Hallo allemaal,

Sinds vandaag ben ik lid van de plaatselijke menvereniging Apeldoorn; De kromme zweppe.
Ik heb een 3 jarig haflingertje waar ik mee ben gaan mennen. Ik had nog nooit gemend en ik heb een sulky gekocht en ik had een groen paard, en ik hem heb helemaal zelf beleerd. We hebben er heel erg veel plezier in!
(Ik heb wel mensen op stal die me een beetje helpen indien nodig)
En nu hebben ze 23 en 24 mei een geweldig leuke menwedstrijd georganiseerd. Ik ga hier de dressuur meedoen en de vaardigheid. De marathon is te veel van het goeie, en dat mag niet met een sulky, maar het gaat ons ook om de lol.
We gaan grandioos genieten en we doen het voor de lol en de ervaring. Moeten we thuis maar eens oefenen tussen pionnen door te rijden. Ik heb er echt zin in!
Nog meer mensen die hieraan meedoen?

Afbeelding
Afbeelding

hafjelinger

Re: 1e menwedstrijd Arvanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:24

Hey!!
Leuke haf zeg!! Ik rij zelf ook vaardigheid, maar ik doe niet mee aan die wedstrijd. Veel succes!!
groetjes hafjelinger

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:32

Alleen moet bij starten op een samengestelde menwedstrijd je pony 4 jaar zijn..
Staat in het reglement kun je downloaden op de knhs site

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 20:45

nou, 2 weekjes later zou hij 4 zijn... kzal Noor eens mailen, ook als je 2 aspecten meedoet? en niet alle 3?

Ik heb ook alleen nog maar met hem in het bos gereden, dit zijn juist leuke momenten om ervaring op te doen!

hafjelinger schreef:
Hey!!
Leuke haf zeg!! Ik rij zelf ook vaardigheid, maar ik doe niet mee aan die wedstrijd. Veel succes!!
groetjes hafjelinger
Laatst bijgewerkt door Tanja op 03-02-09 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag alles in 1 bericht plaatsen, ben je iets vergeten gebruik dan de edit knop.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:49

Arvanti_haf schreef:
nou, 2 weekjes later zou hij 4 zijn... kzal Noor eens mailen, ook als je 2 aspecten meedoet? en niet alle 3?

Dan is hij nu toch gewoon 4,,1januari zijn alle paarden voor de wedstrijden een jaar ouder

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 21:06

hummm, okee.... nou, voor mij is hij nu nog 3,5, maar officieel, okee.... ik ben niet zo officieel, hahaha

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:10

Arvanti_haf schreef:
Ik heb ook alleen nog maar met hem in het bos gereden, dit zijn juist leuke momenten om ervaring op te doen!

hafjelinger schreef:
Hey!!
groetjes hafjelinger

Dat klopt, je leert veel met wedstrijden!! Nogmaals succes!!! En, heb je al geoefent met kegeltjes?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 18:28

nee, nog nooit gedaan, hahaha, gaan we als het dooi is wel eens doen, haha, alles op zijn tijd

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 08:15

Arvanti_haf schreef:
nee, nog nooit gedaan, hahaha, gaan we als het dooi is wel eens doen, haha, alles op zijn tijd

i
Idd, alles op zijn tijd. Nou ja het is pas in mei dus tijd zat! Ik heb wel een tip voor je: Neem in het parcoursje nóóit de binnenbocht. Dan raakt je 9 van de 10 gevallen altijd de pion. Dus je moet altijd richting de buitenste pion rijden, dan komt de ook rechter te liggen. Laat wel even weten hoe die het doet he!!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 20:34

Haha, bedankt voor de tip, leuk!!!! lief van je! kzal er aan denken. en ik neem overal butenbochten en alles in daf... geen risico lopen, gewoon genieten!

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 07:27

Idd! Lekker genieten, 't gaat om de lol! :D
Laatst bijgewerkt door Tanja op 04-02-09 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd.

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 12:59

tuurlijk, ik heb net gevraagd en ik mag in dressuur kleding starten, schort is verplicht, en moet ik dan een cap op?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:38

Moderatoropmerking:
Vriendelijk verzoek om hier niet te gaan slowchatten, daar is speciaal een huiskamertopic voor geopend, zie: [AR] [HK] "in een rijtuigie...."