Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Dan wordt het een soort spelletje en uiteindelijk geeft ze op
dan heeft ze zoiets 'nouhoouuuu nu is MIJN spelletje verpestt!!! ik wilde jou plaageennn!!! jij niet mij!! '. Ben haar dus voor met de lol!
mijn shetje is ook zo een drukte maker aan de longe. Ik bedenk altijd een spel die het meest gunstig is voor mij
zij wil mij plagen? dan plaag ik haar 10x harder terug. Dan heeft ze door dat het geen zin heeft en gaan we onze lol samen combineren en meestal vind ze het longeren dan erg leuk
) tja en ik had geen zin meer in die 'grapjes' dus dan eigen schuld dikke bult krijg je gewoon een hoofdstel om jíj trekt ik niet
.
paard stappend doet. ( Rustig bij de eigenaar vandaan lopen met behulp van de zweep....) als een soort spelletje. En schiet er gelijk al vandoor. Wat vaak resulteert in een eigenaar die haastig de lijn op lengte moet krijgen, tegelijkertijd een zweep in de handen heeft, en nog eens moet denken om rondzwiepende achterbenen. Coby schreef:En dat is nu dus een probleem. Ze gebruikt het op de volte zetten, wat een 'normaal'paard stappend doet. ( Rustig bij de eigenaar vandaan lopen met behulp van de zweep....)
. Wel eens aan Parelli gedacht?